פפ: אין לי מוטיבציה מיוחדת לזכות באליפות מול יונייטד

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

אחרי ה-0:2 על סטוק, סיטי קרובה לזכייה באליפות המהירה בתולדות הליגה אם תנצח בדרבי. המנג'ר צינן את ההתלהבות: "המטרה היא אליפות, פחות חשוב נגד מי". דויד סילבה: "כשאני משחק אני שוכח מהצרות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אחרי שגברה אמש (שני) 0:2 על סטוק, מנצ'סטר סיטי נראית בדרך הבטוחה לזכות באליפות המוקדמת בתולדות הפרמייר-ליג וכל מה שנותר לה להשלמת המשימה הוא עוד שני ניצחונות בלבד. התכולים יפגשו במשחקים הקרובים את אברטון ומנצ'סטר יונייטד, ואם תנצח בדרבי, תבטיח לעצמה סופית את התואר הנכסף. עם זאת, המנג'ר פפ גווארדיולה הכחיש שיש לו מוטיבציה מיוחדת לזכות בתואר דווקא נגד היריבה העירונית אותה תפגוש ב-7 באפריל באצטדיון "איתיחד".


אחרי כמה שאלות שהופנו אליו אתמול אחר המשחק, אמר פפ: "אתה העיתונאי החמישי ששואל אותי לגבי מנצ'סטר יונייטד. מה שחשוב זה שיש לנו 81 נקודות וזה הרבה. אנחנו רוצים לזכות באליפות. זה בידיים שלנו ואולי זה יקרה עוד שני משחקים, אבל לפני יונייטד ואחרי יונייטד יש לנו רבעי גמר בשני מפעלים וחשוב מאוד להיות מרוכזים בהם. אני מבין שזה חשוב עבור האוהדים, אבל המטרה היא להיות אלופים. היכן ונגד מי, זה פחות חשוב".



למרות דבריו של המנג'ר, נכתב ב"דיילי מייל": "פפ יכול להניף את הגביע מול עיניו של ז'וזה מוריניו. גם לפי הפרמטרים הדרמטיים של הכדורגל האנגלי זה יהיה דבר מיוחד". גם הקפטן וינסנט קומפאני התייחס לנושא: "כולם יודעים שיש לו הזדמנות נדירה של פעם אחת בחיים לחגוג את האליפות מול יונייטד, אבל הם לא יתנו לנו את התואר בקלות. אנחנו מצידנו, לא מתכוונים להפסיק לשחק את הכדורגל שלנו. נמשיך לשחק כך גם בעונה הבאה".


GUARDIAN SPORT; City turn on the style #tomorrorowspaperstodaypic.twitter.com/cIsY9v6ib6

— Neil Henderson (@hendopolis) March 12, 2018

על ההופעה של דויד סילבה, שנכנס לנעליים של סרחיו אגוארו הפצוע, אמר גווארדיולה: "באופן נורמלי, יש נטייה לחשוב ששחקן טכני מאוד כמוהו לא יהיה פייטר, אבל הוא דוגמה מצוינת לכדורגלן המודרני שיודע לשחק בשני צידי המגרש, גם בהגנה וגם בהתקפה".


סילבה עצמו, שכבש אמש צמד ונהנה אולי מהעונה הכי טובה שלו מאז הצטרף לקבוצה ב-2010, דיבר אחרי המשחק גם על המלחמה של בנו מתאו שנולד פג: "כשאני משחק כדורגל אני שוכח מהכל. זה עושה לי טוב כשאני משחק. החיים הפרטיים שלי קשים מאוד עבורי כרגע, אבל הבן שלי מתאושש".



סילבה. שוכח מהצרות על הדשא (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי