צפו בתקציר: מאחרז החמיץ פנדל, רק 0:0 בין ליברפול למנצ'סטר סיטי

סאדיו מאנה מול ברנרדו סילבה
סאדיו מאנה מול ברנרדו סילבה | Gettyimages

קרב הצמרת באנפילד לא הניב שערים, כשהאלג'יראי פספס הזדמנות לקנות את עולמו כשבעט מהנקודה הלבנה לשמיים בדקה ה-86. מילנר נפתע והוחלף במחצית הראשונה. האלופה והמייטירדס השתוו לצ'לסי עם 20 נקודות בפסגה

(גודל טקסט)
אחרי הניצחונות המרשימים של ארסנל וצ'לסי, משחק העונה באנפילד בין ליברפול למנצ'סטר סיטי הבטיח רבות, אך לא ממש קיים והסתיים ב-0:0, והמחזור השמיני בפרמיירליג הסתיים והיא יוצאת לפגרת הנבחרות עם צמרת לוהטת וצמודה במיוחד כשהאלופה במקום הראשון, הבלוז בשני וליברפול שלישית, כששלושתן מחזיקות במספר נקודות זהה עם 20 כל אחת.

המשחק נפתח עם שליטה של האלופה מול ליברפול העייפה שהגיעה אחרי חודש קשה במיוחד שכלל משחקים נגד טוטנהאם, פאריס סן ז'רמן, מפגש כפול עם צ'לסי וביקור באיטליה אצל נאפולי. הסיטיזנס אומנם הגיעו למצבים מול אליסון, אך גם במייטירדס כמעט הפתיעו בצד השני את חברו לנבחרת ברזיל, אדרסון, אך שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת. בדקה ה-29 איבד יורגן קלופ את ג'יימס מילנר, שנפצע והוחלף בנאבי קייטה.

המגמה נמשכה גם במחצית השנייה כששתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות מעטות שלא נוצלו. זה כמעט השתנה בדקה ה-86 כשלירוי סאנה המחליף הוכשל ברחבה על ידי וירג'יל ואן דייק וסיטי קיבלה פנדל, וריאד מאחרז התעקש לבעוט אותו במקום גבריאל ז'סוס. האלג'יראי ניגש לנקודה הלבנה וכמעט קנה את עולמו, אך מול אליסון בעט גבוה לשמים ודאג שהתוצאה תישמר עד הסיום.

 

הרכבים
ליברפול: אליסון, וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז, דיאן לוברן, אנדי רוברטסון, ג'יימס מילנר (נאבי קייטה 29), ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יו ויינאלדום, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו (דניאל סטארידג' 72), מוחמד סלאח.


מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, איימריק לאפורט, ג'ון סטונס, בנז'מן מנדי, פרננדיניו, ברנארדו סילבה, פרננדיניו, דויד סילבה, ריאד מאחרז, סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס 66), ראחים סטרלינג (לירוי סאנה 76).


מהלך המשחק

דקה 4: פירמינו התפתל מכאבים על הרצפה, אך האדומים המשיכו בהתקפה והכדור הגיע לסלאח שהתגבר על סטונס ובעט לשער, אך הכדר חלף ליד הקורה של אדרסון.


דקה 14: סטרלינג קיבל כדור ברחבה וכדרר מול גומז, אקס ליברפול בעט לשער אך הבלם שהוסב למגן שם את הרגל במקום בדרך לקרן.


דקה 29: מילנר נפצע ולא יכול היה להמשיך, קייטה עלה מהספסל במקומו.


דקה 54: מאנה בעט לשער, אך נבלם על ידי הגנת האורחים.


דקה 61: מאחרז קיבל ברחבה כדור עומק נהדר מדויד סילבה, אך בעט אותו החוצה.


דקה 86: ואן דייק הכשיל את סאנה ברחבה, מאחרז ניגש לנקודה הלבנה או מול אליסון בעט את הפנדל לשמיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי