לוקאקו רוצה לשחק בסרייה A, לחץ על דה חאה להאריך חוזה

דה חאה
דה חאה | AFP

גל עזיבות במנצ'סטר יונייטד? החלוץ התראיין לגאזטה דלו ספורט ואמר: "למה שלא אשחק שם? יובה אחת משלוש הקבוצות הגדולות באירופה". לשוער הוצע להאריך את חוזהו שיסתיים בקיץ תמורת 375 אלף ליש"ט לשבוע

(גודל טקסט)
על אף הניצחון 2:3 על ניוקאסל לפני פגרת הנבחרות, מנצ'סטר יונייטד עדיין בלחץ. בנוסף למצב העגום בליגה, נראה כי אחד הנכסים הכי חשובים של הקבוצה השוער דויד דה חאה, עשוי לעזוב ליעד חדש. חוזהו של הספרדי מסתיים בקיץ 2019 וכבר בינואר הקרוב הוא רשאי לשוחח עם קבוצות נוספות, למרות שליונייטד יש אופציה להאריך את חוזהו עד 2020, והיא מציעה לו חוזה עתק של 375 אלף ליש"ט לשבוע לחמש שנים נוספות בקבוצה, מה שיהפוך אותו לשני רק לאלכסיס סאנצ'ז בדירוג השכר של שחקני הקבוצה.


בקבוצה רוצים לדעת להיכן פניו של דה חאה ומצפים ממנו לגבש החלטה סופית האם ישאר או יעזוב עד לתחילת מועד ההעברות של חודש ינואר. השוער, שנחשב לאחד הטובים בעולם, מן הסתם יעורר עניין וקבוצות רבות עשויות להתעניין בו, ביניהן פאריס סן ז'רמן (על אף שצירפה את בופון הקיץ) ויובנטוס, שמעוניינת בשוער מהטופ העולמי.


David De Gea 'set deadline to sign new Manchester United contract' https://t.co/mA1KOwyN9Kpic.twitter.com/NY89FYB40X

— Mirror Football (@MirrorFootball) 14 באוקטובר 2018


בעקבות מצבה של יונייטד, ישנו חשש ששחקנים נוספים יביעו רצון לעזוב. מי שעוד הביע רמז לכך הוא רומולו לוקאקו שאמר בראיון כי יובנטוס היא אחת משלושת הקבוצות גדולות באירופה והודה שהרעיון לשחק בסרייה A מדבר אליו. בראיון ל"גאזטה דלו ספורט" אמר לוקאקו: "ליובנטוס יש פרויקט גדול וכל שנה הם מנסים להיות חזקים יותר. ללא ספק הם אחת משלוש הטובות באירופה. יש להם מאמן גדול ושחקנים מצוינים. חוץ מכריסטיאנו רונאלדו גם פאולו דיבאלה מרשים מאוד ואני אוהב את דאגלס קוסטה. אחיו של רומלו, ג'ורדן משחק בסרייה A בלאציו כשחקן כנף.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי