מרסיאל זכה למחמאות: "החבילה המושלמת של כדורגלן"

אנתוני מרסיאל עם פול פוגבה
אנתוני מרסיאל עם פול פוגבה | Gettyimages

החלוץ שנמצא בכושר נהדר סחט פנדל וכבש ב-1:2 של יונייטד על אברטון ובתקשורת לא נשארו אדישים. מוריניו: "הוא השתפר בהכל. מבין מה אנחנו רוצים ממנו". סילבה ביקר: "הוא הפיל את עצמו". פוגבה ספג שריקות בוז

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

נראה שמנצ'סטר יונייטד מתייצבת לאט לאט בליגה ואתמול (ראשון) ניצחה 1:2 את אברטון, כשמי שמסתמן ככוכב החדש-ישן של הקבוצה הוא אנתוני מרסיאל שאומנם ספק התחזה בפנדל אותו סחט, אבל כבש שער אדיר וזכה למחמאות. יונייטד עדיין מרוחקת חמש נקודות מארסנל הרביעית, אבל בשדים האדומים מרגישים שינוי לאחר שלא הפסידו כבר בשלושה משחקי ליגה. מי שעשה את השינוי במשחקים האחרונים הוא החלוץ הצרפתי, שהיה בדרכו החוצה מהקבוצה רק בקיץ האחרון וכבש ארבעה שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים.

פרשן "סקיי ספורט", גראהם סונס, כינה את מרסיאל: "חבילה מושלמת של כדורגלן ושחקן מיוחד במינו", ואמר בתוכנית "Match of the day": "יש למרסיאל הכל כדי להיות אחד מהכוכבים הגדולים בפרמיירליג. אני לא מכיר אותו מקרוב ולא עובד איתו, אבל לדעתי צריך לעודד אותו כי הוא נפגע בקלות. אם מנצ'סטר יונייטד תביא את פול פוגבה ומרסיאל ליכולת שיא, הם יכולים להוביל את הקבוצה לצמרת. למרסיאל יש כוח, עוצמה, טכניקה מעולה והוא כובש מצוין. חבילה שלמה של כדורגלן מושלם". מרסיאל שכבש את השער השני במשחק הבקיע למעשה את השער המאה של יונייטד נגד אברטון בפרמיירליג.

גם המנג'ר ז'וזה מוריניו נשמע חיובי כשאמר: "מרסיאל השתפר בהכל. יש לו אותו הכישרון שהיה לו לפני שנתיים או שלוש, אבל הוא השתפר גם בחשיבה שלו בכדורגל ובאימונים. הוא חושב גם על תפקידו בקבוצה". בעונה שעברה מרסיאל פתח רק ב-26 מתוך 45 משחקיה של יונייטד וכעת פתח בארבעה רצופים בכל המסגרות. "אני מאוד מרוצה מהבחורים שמשתפרים כל הזמן כמו מרסיאל ולוק שואו", הוסיף הפורטוגלי. "היו להם תקופות קשות בקבוצה וגם לי איתם, אבל עכשיו אני מאתגר אותם שיגיעו לגבולות שלהם ויוציאו מעצמם אפילו יותר. אני מאוד מרוצה מהם. מרסיאל עשה נגד אברטון דברים שלא היה מסוגל לעשות בעבר. הוא כבר מבין הרבה זמן מה אנחנו רוצים ממנו".

למרות המחמאות ממוריניו וסונס, היו כאלה שלא אהבו את התיאטרליות בה מרסיאל הפיל את עצמו לדשא כשסחט פנדל ומנג'ר אברטון מרקו סילבה אף כינה אותו צוללן: "זה לא היה פנדל. הוא פשוט הפיל את עצמו. זה משאיר טעם רע בפה. אמרתי לשחקנים שלי שלא הגיע לנו להפסיד".


מרסיאל ופוגבה. אחד זכה למחמאות, השני לשריקות בוז (Gettyimages)

שחקן נוסף שספג ביקורות הוא הקשר פול פוגבה, שרשם 30 צעדים ו-12 שניות עד שבעט את הפנדל וגרם לכך שג'ורדן פיקפורד הדף אותו ברגליו. אוהדי יונייטד לא אהבו את כל ההכנות של הצרפתי לבעיטה וחלקם שרקו בוז. פוגבה הודה אחרי המשחק כי ייתכן שישנה את שיטת הבעיטה שלו בעקבות כך.

בעניין אחר, מוריניו ממשיך לדרוש ממנכ"ל אד וודוורד הקבוצה רכש בינואר וממליץ לו לראות איך יובנטוס מתנהלת בנושא. לפי מספר פרסומים בממלכה, הארי מגווייר מלסטר על הכוונת של הקבוצה ועשוי לעלות 60 מיליון ליש"ט ומוריניו רוצה גם את ארון ראמזי קשר ארסנל, שלא האריך את חוזהו שיגיע לסיומו בתום העונה ועשוי לעזוב את התותחנים בינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי