צפו בתקציר: 1:1 סוער בין ארסנל לליברפול

מחיטריאן
מחיטריאן | Gettyimages

מילנר העלה את המירסיסייד ליתרון בדקה ה-62 אחרי הדיפה רעה של לנו. שער חוקי של מאנה נפסל בטענה לנבדל שלא היה (18), לקאזט השווה שבע דקות לסיום מבישול יפה של איובי. סיטי תוכל לפתוח מחר פער

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בפרמיירליג כרגיל סיפק לנו לא מעט עניין עם 1:1 דרמטי בין ארסנל לליברפול,  ניצחון בכורה לניוקאסל עם 0:1 על ווטפורד, ניצחון מרגש של לסטר על קארדיף והצגה של ארסנל מול ברנלי.

ארסנל – ליברפול 1:1
המשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-11 בליגה האנגלית הבטיח וקיים לא מעט, כשארסנל וליברפול נפרדו בתיקו 1:1 דרמטי וסוער. שתי הקבוצות הגיעו למפגש במומנטום נהדר ורצו להמשיך להיות חלק מחבורת הצמרת.

הקצב הגבוה באמירויות הורגש כבר מהפתיחה. התותחנים, שרצף 11 הניצחונות שלהם בכל המסגרות נקטע עם התיקו 2:2 במחזור האחרון עם קריסטל פאלאס, רצו לשוב למסול מול היריבה אותה לא ניצחו מאז שלהי עונת 2014/2015. למזלם, הם נמנעו מפיגור מוקדם כששער חוקי לגמרי של סאדיו מאנה נפסל בדקה ה-18 בטענה לנבדל, שמצפייה בהילוכים החוזרים התברר שלא היה, מה שהעלה שוב את אותן תהיות לגבי אי השימור ב-VAR בפרמיירליג.

חמש דקות לאחר מכן, סלאח בכדור עומק נהדר מצא את וירג'יל ואן דייק, שבעט על גופו של לנו שיצא נהדר. על סף המחצית, שוב היה הבלם במרכז העניינים שהפעם ניצל יציאה רעה של השוער אך נגח לקורה. בחצי השני, זה כבר עבד יותר טוב עבור המירסיסייד. בדקה ה-63 סאדיו מאנה פתח מבערים באגף שמאל ומסר כדור רוחב בחצי גובה. לנו הדף בצורה רעה היישר לרגליו של מילנר שבנגיעה בעט בחוזקה לשער והעלה את ליברפול ליתרון.

מי ששינה את התמונה עבור ארסנל היה אלכס איובי שנכנס במקומו של מחיטריאן הלא מדוייק בדקה ה-68 והיה פעיל בהתקפת התותחנים. שבע דקות לסיום, כדור עומק גדול שלו הגיע לאלכסנדר לקאזט שעבר את אליסון, הטעה את הגנת ליברפול ושלח כדור מסובב פנימה. התוצאה נשמרה עד לסיום, ליברפול יכולה להרגיש מעט מאוכזבת אחרי ששער חוקי שלה נפסל, מנצ'סטר סיטי תוכל להגדיל את היתרון כשתפגוש מחר את סאות'המפטון.

תוצאות נוספות: 
וולבס – טוטנהאם 3:2 (לצפייה בתקציר)
ווסטהאם – ברנלי 2:4
ניוקאסל – ווטפורד 0:1
אברטון – ברייטון 1:3
קארדיף – לסטר 1:0
בורנמות' – מנצ'סטר יונייטד 2:1 (לסיכום המלא)


שחקני הקבוצה בדקת דומייה לזכרו של סריואדהאנהפראבה, בעלי לסטר בנהרג (gettyimages)

הרכבים
ארסנל: ברנד לנו, הקטור ביירין, שקודראן מוסטאפי, רוב הולדינג, סיאד קולסינאץ', גרניט ג'אקה, לוקאס טוריירה, מסוט אוזיל, הנריק מחיטריאן (איובי, 68), פייר אמריק אומביאנג (ארון ראמזי, 73), אלכסנדר לקאזט.

ליברפול: אליסון, ג'ו גומס, וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, פאביניו, ג'ורג'יניו ויינאלדום, ג'יימס מילנגר, סאדיו מאנה, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו.

מהלך המשחק: 
דקה 18: פירמינו קיבל כדור כשהוא לא בעמדת נבדל, הקפיץ מעל לנו לקורה, מאנה הגיח וכבש את הריבאונד פנימה אך השער נפסל בטענה לנבדל, למרות שגם הסנגלי היה מאחורי הכדור. השער נפסל שלא בצדק, ליברפול קופחה.


פירמינו מקפיץ מעל לנו. ליברפול קופחה (gettyimages)

דקה 23: וירג'יל ואן דייר מצא עצמו לבד לגמרי בתוך תיבת החמש אחרי כדור עומק נהדר של סלאח, אך יציאה גדולה של לנו מנעה שער של ההולנדי.

דקה 45: שוב אלו הם ואן דייק ולנו במרכז העניינים. הפעם הגרמני יצא רע מאוד והבלם נגח, הכדור ניתז לקורה והחוצה.

דקה 63, 0:1 לליברפול: סאדיו מאנה פתח מבהרים באגף שמאל ושלח כדור רוחב בחצי גובה, לנו הדף לא טוב היישר לרגליו של מילנר שבעט חזק בנגיעה והעלה את קבוצתו ליתרון.

דקה 83, ארסנל משווה ל-1:1: אלכס איובי מצא את לקאסט בכדור עומק גדול, האחרון עבר את אליסון, הטעה את ההכנה ושלח כדור מסובב יפה פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי