צפו: 1:2 דרמטי למנצ'סטר יונייטד נגד בורנמות' בחוץ

מרכוס ראפשורד
מרכוס ראפשורד | Gettyimages

השדים האדומים השיגו ניצחון בדקה ה-90 מרגלו של ראשפורד שהעלה את קבוצתו של מוריניו אל המקום השביעי. מרסיאל כבש את השער הראשון לזכות האורחים (35), ווילסון העלה את המארחים ליתרון זמני (11)

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 1:2 של מנצ'סטר יונייטד על אברטון במחזור הקודם מנצ'סטר יונייטד קיוותה לצאת חדשה כשהתארחה נגד בורנמות' במשחק הפתיחה של המחזור ה-11 בפריימרליג.

בורנמות' עלו ליתרון ראשון אחרי 11 דקות אחרי שקאלום ווילסון ניצל הגנה רפויה של יונייטד. השדים האדומים השוו משער של אנטוני מרסיאל בדקה ה-35 אחרי שקיבל כדור נפלא מאלכסיס סאנצ'ס שפתח על חשבונו של לוקאקו. נראה היה שהמשחק בדרך לשוויון מאכזב עבור קבוצתו ז'וזה מוריניו, אך בדקה ה-90 מרכוס ראשפורד ניצל הגבהה חכמה של פוגבה עצר על החזה, דייק מקרוב והשיג עבור מנצ'סטר יונייטד ניצחון חוץ יקר.

ברונמות' המאוכזבת תפגוש במחזור הבא את ניוקאסל מהתחתית, ומנגד מנצ'סטר יונייטד תפגוש במשחק העונה בדרבי את האלופה, מנצ'סטר סיטי.


אלכסיס סאנצ'ס. שב להרכב וסיפק בישול נפלא (AFP)


הרכבים

בורנמות':
אסמיר בגוביץ', אדם סמית', ניית'ן אקה, סטיב קוק, סימון פרנסיס, ג'רפסון לרמה, לואיס קוק (דן גוסלינג, 68), ג'וניור סטניסלס, ראיין פרייזר, דייויד ברוקס, קאלום ווילסון.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, ויקטור לינדלוף, כריס סמולינג, לוק שואו, פרד (אנדר הררה, 56), נמניה מאטיץ', פול פוגבה, חואן מאטה ׁ(מרקוס ראשפורד, 56), אנטוני מרסיאל, אלכסיס סאנצ'ס.

מהלך משחק
דקה 11, 0:1 לבורנמות': שער שישי העונה לקאלום ווילסון. סטניסלס נותר ללא כיסוי באגף ימין, העביר רוחב ולחלוץ רק נותר לשים את הרגל ולכבוש מקרוב.


ווילסון מכניע מקרוב את דה חאה (Gettyimages)

דקה 35, מנצ'סטר יונייטד משווה ל-1:1: אשלי יאנג מצא את אלכסיס סאנצ'ס בתוך הרחבה, הצ'ילאני בכדור חכם השאיר את מרסיאל באחד על אחד והצרפתי המשיך ביכולתו הנהדרת ומקרוב קבע שוויון.


מרסיאל. הקשר בכושר שיא (Gettyimages)

דקה 65: החמצת ענק של מנצ'סטר יונייטד. יאנג סובב כדור חופשי למשקוף, הכדור ניתז היישר אל ראשפורד שנבלם על קו השער וגם הזדמנות נוספת שנתחה ברגליו של פול פוגבה נבלמה על הקו על ידי אקה.

דקה 90 יונייטד עלתה ליתרון 1:2: כשהיה נראה שהמשחק בדרך לשוויון פול פוגבה הגביה למרכז הרחבה והכדור פגש את מרכוס ראשפוד שעצר על החזה, דייק מקרוב והשיג ניצחון חוץ יקר עבור מנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי