צפו: צ'לסי שנייה בטבלה אחרי 1:3 על קריסטל פאלאס

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Gettyimages

הבלוז לא הרשימו, אבל עקפו את ליברפול בזכות הפרש שערים. מוראטה (32) כבש ראשון, טאונסנד (53) קבע שוויון מוצדק והספרדי השלים צמד בדקה ה-65 מבישול של הזאר, שעלה מהספסל כדקה לפני כן. פדרו (70) חתם

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
מזה תקופה שאת המקום הראשון בפרמיירליג חלקו שתי קבוצות, אבל המחזור ה-11 הביא עמו בשורה: האלופה מנצ'סטר סיטי לבדה בפסגה ואת המקום השני חולקות שתי קבוצות, צ'לסי וליברפול – זאת אחרי שהבלוז הכניעו הערב 1:3 את קריסטל פאלאס, במשחק בו לא הרשימו ולמרות זאת השיגו תוצאה משכנעת.


ליברפול, שהחלה את המחזור לפני הבלוז בטבלה, סיימה אתמול בתיקו 1:1 עם רצה נוספת לאליפות, ארסנל, ולפני זמן קצר מנצ'סטר סיטי דרסה 1:6 את סאות'המפטון והיא מובילה בבטחה. פירוש הדבר הוא שהניצחון של הבלוז הציב את סארי במקום השני ועם נקודת זינוק מצוינת לחלק השני של העונה, אחרי שהמיקומים התבררו פחות או יותר. הכוכב הגדול אדן הזאר חזר לסגל אחרי שנעדר מהמחזור הקודם, ודקה לאחר שעלה מהספסל במחצית השנייה גם בישל לאלברו מוראטה את השני שלו, שער שהשיב את היתרון.


מוראטה למעשה היה מי שכבש ראשון כשבדקה ה-32 הבקיע מהבעיטה הראשונה של הבלוז למסגרת. הייתה זו מחצית ראשונה רעה של המארחת וסביר שסארי נתן על כך את הדעת בהפסקה, אבל דווקא האורחים הענישו והשיגו שוויון שהגיע להם מבעיטה של טאונסנד בדקה ה-53. סארי מיהר להכניס למשחק את הכוכב הגדול אדן הזאר, והוא כאמור בישל כדקה לאחר מכן למוראטה. ספרדי נוסף שכבש הוא פדרו, מי שבישל את השער הראשון, כשבדקה ה-70 סיים עם כדור ברשת רוחב של ספרדי אחר, המגן מרקוס אלונסו.



מוראטה חוגג את הראשון. סיים עם צמד (AFP)


בעוד צ'לסי במקום השני לצד ליברפול, קריסטל פאלאס הגיעה במומנטום חיובי לאחר שעצרה את רצף הניצחונות של ארסנל עם 2:2 במחזור שעבר, אבל בעקבות ההפסד היא במקום ה-14 עם שמונה נקודות בלבד. בשבוע הבא הם יארחו את טוטנהאם ולאחר מכן יצאו לאולד טראפורד כדי לסיים חודש פחות או יותר בלתי אפשרי.


הרכבים
צ'לסי
: קפה, ססאר אספיליקווטה, אנטוניו רודיגר, דויד לואיז, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו (ססק פברגאס, 80), אנגולו קאנטה, רוס בארקלי (מתיאו קובאצ'יץ' 64), פדרו, וויליאן (אדן הזאר, 64), אלברו מוראטה.


קריסטל פאלאס: ויין הנסי, פטריק ואן אנהולט, ג'יימס טומקינס, מאמאדו סאקו, ארון ואן-ביסאקה, לוקה מיליבוייביץ', ג'יימס מקארתור (ג'פרי שלופ, 80), שייקו קויאטה, מקס מאייר (ג'ורדן איו, 71), אנדרוס טאונסנד, ווילפריד זאהה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי