צפו: 0:1 להאדרספילד על פולהאם בקרב התחתית בפרמיירליג

שחקני האדרספילד
שחקני האדרספילד | AFP

קבוצתו של ווגנר גברה על העולה החדשה אחרי שער עצמי של פוסו-מנסה (29), אך נותרה מתחת לקו האדום. יוקאנוביץ' בדרך החוצה מהמועדון הלונדוני. בספרד: אספניול ניצחה 0:1 את בילבאו ועלתה למקום השני

(גודל טקסט)
משחק הנעילה של המחזור ה-11 בפרמיירליג הפגיש בקרב תחתית לוהט את שתי הקבוצות שעלו לליגה הבכירה דרך הפלייאוף בצ'מפיונשיפ בשתי העונות האחרונות: ההתקפה החלשה בליגה, האדרספילד, אירחה את ההגנה החלשה בליגה, פולהאם.


השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-29 אחרי שהמגן ההולנדי הצעיר, טימותי פוסו-מנסה נגח לשערו הוא אחרי הגבהה של כריסטופר שינדלר וקבע את תוצאת המשחק, שהותירה את פולהאם במקום האחרון בטבלה עם חמש נקודות בלבד, ונראה שמאמן הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ' בדרך החוצה. לעומת זאת, האדרספילד שרשמה את ניצחונה הראשון העונה עלתה אל המקום ה-18.


אספניול – אתלטיק בילבאו 0:1
כמו באנגליה, גם בספרד התקיים המשחק המסכם של המחזור ה-11 כשבסיומו אספניול עלתה אל המקום השני בטבלה והצמרת של הליגה הספרדית כעת נמצאת בשלטון של העיר ברצלונה. בורחה איגלסיאס בנגיחה בדקה ה-41 אחרי בישול של דידאץ' וילה והחלוץ בן ה-25 ציין את שערו השישי העונה.


מנגד אתלטיק בילבאו שלא רשמה ניצחון מאז המחזור הראשון מסובכת עמוק בתחתית כשהיא במרחק נקודה מהקו האדום. כזכור המועדון הבאסקי הוא אחד משלושת המועדונים היחידים בספרד שמעולם ירדו אל הליגה השנייה, יחד עם ריאל מדריד וברצלונה.


¡El @RCDEspanyol es el ÚNICO equipo de #LaLigaSantander que ha ganado TODOS los partidos en casa!

Espanyol 2-0 Valencia
Espanyol 1-0 Levante
Espanyol 1-0 Eibar
Espanyol 3-1 Villarreal
Espanyol 1-0 Athletic pic.twitter.com/ZPeGAZ3P6A

— LaLiga (@LaLiga) November 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי