וולבק שבר את הקרסול וככל הנראה סיים את העונה

דני וולבק
דני וולבק | Gettyimages

פציעתו של החלוץ העיבה על עלייתה של ארסנל לשלב הבא בליגה האירופית, כשבעקבות העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ רבים הסיכויים שרשם את משחקו האחרון בקבוצה. אמר: "אלה החדשות הכי גרועות שיכולנו לקבל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ארסנל עלתה אתמול (חמישי) לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית אחרי 0:0 בבית מול ספורטינג ליסבון, אבל זה עלה לה ביוקר אחרי פציעה קשה מאוד של דני וולבק שככל הנראה שבר את הקרסול. החלוץ אפילו נזקק לחמצן כשהתפתל מכאבים במשך חמש דקות בכר הדשא לפני שירד מהמגרש על אלונקה והוחש לבית החולים כדי לבדוק את מצבו . מה שמעצים את הטרגדיה עבור וולבק הוא העבודה שרק כמה שעות מוקדם יותר הוא זומן למשחק הידידות של נבחרת אנגליה נגד ארה"ב וקרואטיה בליגת האומות.


"זה רציני מאוד. אלה החדשות הכי גרועות שיכולנו לקבל", אמר בסיום המאמן אונאי אמרי. "הוא בחור טוב מאוד, עובד קשה עבורנו במשחק. הוא מחויב מאוד למועדון ואלה חדשות רעות מאוד. כרגע כולנו רוצים שהוא ייצא מהמצב. כשאתה רואה שחקן כזה נפצע אתה אולי מתרכז במשחק, אבל אחרי זה מיד שואל מה איתו". בנוסף, גם סטפן ליכטשטיינר נפצע 16 דקות לסיום.


וולבק נפצע בצורה חמורה והחדשות על כך שהוא כנראה גמר את העונה העיבו על עלייתה של ארסנל לשלב הבא. החלוץ נפצע כבר במחצית הראשונה אחרי שפתח בהרכב והחמיץ הזדמנות לכבוש. בהזדמנות השנייה שלו בדקה ה-24 הרגל שלו נתקלה בסבסטיאן קואטס והוא נחת רע על הקרסול. מסוט אוזיל צייץ: "הו לא… החלמה מהירה דני". פרשן הכדורגל ובלם העבר של התותחנים, מרטין קיאון, אמר: "כשאתה רואה פציעה כזאת הכדורגל פחות חשוב. השחקנים היו בהלם. חבל עליו. הוא הבן אדם הכי נחמד שפגשתי, הנשמה והלב של המועדון הזה".


Oh no … get well soon Danny #Welbeck@Arsenal

— Mesut Özil (@MesutOzil1088) 8 בנובמבר 2018

ב"דיילי מייל" נכתב שוולבק יסיים את החוזה שלו בארסנל בקיץ 2019 ולא ברור אם נראה אותו שוב במדי התותחנים, אבל כעת כולם מתפללים שהוא יתגבר על הפציעה. בנוסף נכתב שאולי המשחק לא היה ברמה גבוהה ולא היה ממה להתלהב, אבל ארסנל המשיכה בשלה ורשמה משחק 15 ברציפות בכל המסגרות. הקבוצה שיחקה בהרכב משני יחסית, כאשר רק הנריק מחיטריאן פתח בתיקו 1:1 נגד ליברפול בשבת האחרונה. מתיאו גנדוזי שהיה מורחק נגד המייטירדס פתח גם הוא ב-11. בצד השני, ספורטינג ליסבון הגיעה למשחק אחרי שפיטרה את מאמנה חוסה פאסיירו ומי שהדריך אותם היה טיאגו פרננדס שקיבל את המשרה באופן זמני.


The Guardian sport: Jones put faith in Farrell #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/9fCpyBBL5a

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 8 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי