מוראטה: "הייתי צריך עזרה, לא רציתי להתאמן או לשחק"

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | AFP

חלוץ נבחרת ספרד שיפגוש הערב (חמישי) את קרואטיה בליגת האומות (21:45, ספורט2) חשף את הקשיים הנפשיים: "הייתי במקום לא טוב מבחינה נפשית, שיחות עם הפסיכולוג עזרו. היום אני מאושר בצ'לסי"

(גודל טקסט)

אחרי מספר חודשים לא קלים במדי צ'לסי, בשיאם גם נותר מחוץ לסגל נבחרת ספרד למונדיאל בקיץ, נראה שאלברו מוראטה חזר לעצמו. החלוץ הספרדי חזר לאחרונה להרכב קבוצתו וכבר הספיק לכבוש חמישה שערי ליגה העונה.

בראיון מקיף מספר החלוץ הספרדי ל-ABC רגע לפני משחק נבחרתו מול קרואטיה בליגת האומות הערב (חמישי, 21:45, ישיר בספורט2) על התקופה הקשה שעבר גם בשלהי העונה שעברה בצ'לסי, וגם במועדון נעוריו בו שיחק לפני שעזב לאנגליה, ריאל מדריד. הנה כמה מהכותרות שסיפק בראיון זה. 

על התקופה הקשה בבלאנקוס: "כדי להתמודד עם הלחץ בכדורגל, אתה חייב לעבוד הרבה עם הראש. הייתי במקום שאני לא אמור להיות בו מבחינה נפשית, מה שגרם לי לפנות נגד כולם: שופטים, יריבים, הקהל. לא רציתי לבוא למגרש האימונים או לשחק, וזה הדבר הכי מסוכן לכדורגלן. הכדורגל צריך להיות הדבר הכי יפה עבורנו".


על האוהדים
: " חלק מהקהל חושב שלשחקנים אין רגשות כי יש לנו תג מחיר גבוה ואנחנו מרוויחים הרבה וחיים טוב. אבל זה פשוט לא נכון, יש הרבה התמודדויות במקצוע הזה".


מוראטה במדי ריאל: "היו ימים בהם לא רציתי להתאמן" (AFP)

מה הוציא אותו מהתקופה הקשה: "בהתחלה, הובכתי מהמחשבה לפנות לפסיכולוג ולספר לו על כל הבעיות שלי, אבל בשלב מסוים הבנתי שזה הכרחי. אתה יכול לשב בבית עם החברים והמשפחה, אבל כשיש מישהו שיכול לעזור לך והוא מוכשר לכך מקצועית, זה טוב".

המחשבות לעזוב את צ'לסי והתקופה האחרונה: "חשבתי הרבה בקיץ האחרון לעזוב לקבוצה שבה אהיה מאושר יותר, אך אשתי שכנעה אותי להישאר. היום אני מרגיש מצויין בצ'לסי ואני שמח שיצא לי גם לכבוש לאחרונה (מוראטה הבקיע בצמד בניצחון 1:3 על קריסטל פאלאס). עדיין, יש לי עוד המון במה להשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי