מוריניו: "שחקן צריך לכבד את ההיררכיה במועדון"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

המיוחד דיבר לקראת הקרב נגד ארסנל באולד טראפורד: "השחקנים צריכים לתת את המיטב גם אם הם אוהבים אותי וגם אם לא". והאשים: "שחקנים שלא משחקים עבור המועדון הם לא הגונים" ‎

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד תארח היום את ארסנל (22:00,ישיר בספורט2) במשחק המרכזי של המחזור ה-15 בפרמיירליג. לקראת המפגש אמר ז'וזה מוריניו, כי הסברה שהיחסים שלו עם השחקנים אינם טובים, היא לא הסיבה לכך שהקבוצה לא נראית טוב. לפני ארבעה ימים זימן המנג'ר את שחקניו לסוויטה בבית המלון בו שהו, ותקף אותם בצורה חריפה בעניין המקצועיות והמחויבות שלהם.


הפורטוגלי נשאל אתמול האם עדיין שחקניו בוטחים בו לאור התוצאות האחרונות, 0:0 נגד קריסטל פאלאס ו-2:2 נגד סאות'המפטון. המיוחד לא ענה ישירות לשאלה וקבע כי לא משנה מה השחקנים חושבים עליו, תפקידם לעשות את המקסימום עבור המועדון. המאמן גם ציין שהוא אינו מאמין שיש שחקן שעולה על כר הדשא במטרה לגרום לכך שיפוטר.


ז'וזה מוריניו: "אם אתם חושבים ששחקן משחק רק כמו שאתם אומרים, כשהוא תומך במנג'ר, אז אתם בעצם מכנים אותו שחקן לא הגון. האם השחקן הזה אומר לעצמו: 'כבשתי את השער עבורי כי אני לא אוהב את המנג'ר'. אתם מאמינים שיש דבר כזה? אני לא מאמין. משלמים לשחקן כסף, וכסף טוב כדי שיהיה שחקן מקצוען".


Wednesday's MIRROR Sport: "Man Up" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/Fdyl6CBDg1

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 4 בדצמבר 2018


הפורטוגלי פירט איך שחקן מקצוען צריך להתנהל: "להתאמן כל יום עד קצה היכולת, לשחק בכל משחק עד קצה היכולת, להתנהג מבחינה חברתית בהתאם לתפקיד,לכבד את מיליוני האוהדים של הקבוצה ברחבי העולם ולכבד את ההיררכיה במועדון".


המיוחד גם סגר חשבון עם מבקריו: "כשפרשנים שהיו בעבר שחקנים, טוענים ששחקן לא משחק עבור המנג'ר, האם הם עשו זאת כשהיו שחקנים פעילים? אם כן, אסור להם להיות פרשנים ולעמוד מול המצלמות ולדבר למיליונים כי הם אנשים לא הגונים".


מוריניו הכחיש שאמר כי יש וירוס במועדון ופול פוגבה מפיץ אותו בחדר ההלבשה, אבל לדברי ה"דיילי מייל" המצב ביונייטד רע מאוד, והפסד ירחיק אותם 11 נקודות מארסנל שבמקום הרביעי. בעשור האחרון, רק ארסנל הצליחה להתאושש מפתיחת ליגה דומה לזו של השדים האדומים ולסיים בין ארבע הראשונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי