מוריניו: "לא נוכל לצמצם את הפער מסיטי עד שלא תיענש"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אמנם לא נקב בשמה של היריבה העירונית, אבל תקף את התנהלותה והעובדה שלא נענשה בחומרה עד כה למרות שהשקיעה 527 מיליון ליש"ט על רכש בשנתיים

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו שוב לא חסך במילים כשביקר בחריפות את התנהגותה של היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. "המיוחד" אך הגדיל לעשות כשהצהיר כי כל עוד סיטי לא תיענש על שהיא מפרה בבוטות את חוקי הפייר-פליי הפיננסי, מנצ'סטר יונייטד לא תוכל לחזור לזכות באליפות הפרמיירליג.

"אם הפייר פליי הפיננסי יגרום להם להפסיק, אפשר יהיה לצמצם את הפער", טען המנג'ר שלא ניצח את ארבעת משחקי הפרמיירליג האחרונים והידרדר עם קבוצתו עד למקום השמיני הלא מחמיא. יש לציין שהוא לא נקב בשם של סיטי לכל אורך דבריו, אבל ברור שהוא מתכוון אליה.

מוריניו התעלם כמובן מהעובדה שגם למנצ'סטר יונייטד לא חסר, אם כי קשה להשוות בין הסכומים. בתקופה של מוריניו, יונייטד הוציאה 382.5 מיליון ליש"ט על רכש ואילו סיטי השקיעה 527 מיליון ליש"ט. על השאלה אם סיטי תיענש אמר מוריניו: "העולם מלא בספקולציות ואני כבר לא יודע אם הן נכונות או לא. זה לא התפקיד שלי לענות".


גווארדיולה וריאד מאחרז. מוריניו מחכה לעונש (AFP)

כשמוריניו נשאל אם יונייטד עשויה לסבול מיובש דומה כמו ליברפול, שלא זכתה באליפות מאז 1990, אמר:" לא יודע מה קרה בליברפול. אני מכיר רק את המספרים, אבל לא את הגורמים". אתמול סוכנו של מוריניו ז'ורז' מנדש הכחיש ידיעות לפיהן מנצ'סטר יונייטד רוצה לפטר את המנג'ר בקיץ הקרוב וטען שהוא יישאר עוד שנים רבות במועדון, אבל ברור שבאולד טראפורד לא מרוצים מהמצב בו נמצאת הקבוצה.

עוד ביונייטד, אחרי שפורסם העונה שפול פוגבה ואלכסיס סאנצ'ס המתוסכלים רוצים לעזוב, הבוקר פורסמה ידיעה דומה על רומלו לקאקו שאיבד את מקומו באחרונה בהרכב הפותח. לפי "סאן", לוקאקו ישקול לעזוב אם ההתעלמות של מוריניו ממנו תימשך. החלוץ הבלגי פתח רק בשני משחקים מאז אוקטובר, אבל במהלך התקופה גם היה פצוע. סוכנו של לוקאקו הוא מינו ראיולה שמייצג גם את פוגבה וניסה להעביר אותו לברצלונה בקיץ האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי