צפו בתקציר: ארסנל פתחה את 2019 עם 1:4 על פולהאם

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | AFP

התותחנים התאוששו מהתבוסה באנפילד עם רביעייה על חשבון ראניירי. ג'אקה (24), לקאזט בתום מבצע קבוצתי יפהפה (55), ארון ראמזי (79) ואובמיאנג עם ה-14 שלו העונה (83) כבשו. קמארה (69) רק צימק

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

בשנת 2018 ארסנל נפרדה מארסן ונגר, סיימה שוב מחוץ לארבע הגדולות בליגה, הודחה מהליגה האירופית בחצי הגמר, פתחה עונה חדשה עם שני הפסדים רצופים וכאקורד סיום גם ניצחה משחק בודד מתוך חמשת המשחקים האחרונים של השנה ובתור הדרן היא הובסה 5:1 באנפילד. את 2019 היא תרצה להפוך למוצלחת יותר, והיום (שלישי) עשתה צעד ראשון בדרך למטרה כשפתחה את השנה האזרחית החדשה עם ניצחון 1:4 על פולהאם בבית.

יש לאמרי עוד הרבה בעיות. למרות מה שניתן היה לחשוב מהתוצאה, הקבוצה שלו לא הלהיבה ומיעטה להחזיק בכדור. עד לשער הראשון, של גרניט ג'אקה שהגיע לגמרי במקרה בדקה ה-24, פולהאם היתה קרובה הרבה יותר להבקיע וגם אחרי השער היתה קרובה לשוויון. מאמן ארסנל הבין שהוא חייב להכניס כוח למרכז המגרש, ובתחילת המחצית השנייה הכניס את לוקאס טוריירה במקום מוסטאפי. קשר נבחרת אורוגוואי החזיר את הרוגע למשחק של ארסנל והוציא יותר התקפות, כולל אחת נפלאה בדקה ה-55 שהסתיימה עם מסירת עקב של אובמיאנג לקולאסינאץ' ומשם ללקאזט ולשער.

פולהאם לא נכנעה, ובדקה ה-69 חזרה למשחק עם שער של אבובקאר קמארה המחליף. זה לא הרשים את חלוצי ארסנל ואת אמרי, שהראה שגם הוא יכול להוציא מבקיעים מהספסל כשהעלה את ארון ראמזי (75) וקיבל בתמורה שער ארבע דקות לאחר מכן. וכדי לסיים בסטייל, אובמיאנג כבש בדקה ה-83 את שערו ה-14 השנה, עומד לבדו בראש טבלת הכובשים של הליגה. בשבוע הבא תפגוש ארסנל את ווסטהאם, ואם תנצח גם אז יהיה אפשר באמת לסמן את תחילת השנה כמוצלחת.

שחקני ארסנל חוגגים. תמיד כיף לפתוח שנה עם ניצחון (AFP)
שחקני ארסנל חוגגים. תמיד כיף לפתוח שנה עם ניצחון (AFP)

הרכבים
ארסנל: ברנד לנו, סיאד קולאסינאץ', סוקראטיס, שקודראן מוסטאפי, לורן קוסיילני, גרניט ג'אקה, מתאו גונדוזי, אלכס אייוובי, אינסלי מייטלנד-נילס, פייר אמריק אובמיאנג, אלכסנדר לקאזט.

פולהאם: סרחיו ריקו, דניס אודוי, טים רים, מקסים לה מרשאן, סיירוס כריסטי, ג'ו בריאן, איברימה סיסה, טום קיירני,  סטפן ססניון, אנדרה שורלה, אלכסנדר מיטרוביץ'.


מהלך המשחק
דקה 1: השופט גרהאם סקוט הוציא את המשחק לדרך באמירויות.


(AFP)

דקה 15: סטפן ססניון התחמק ממלכודת נבדל, קיבל את הכדור והגיע לאחד על אחד מול לנו, אבל בעט רע ולא מדויק.

דקה 25, ארסנל עולה ל-0:1: דווקא בדקות טובות של פולהאם, התקפה אחת מוצלחת הסתיימה אצל גרניט ג'אקה, שמצא את עצמו חופשי לחלוטין ברחבה וכבש בקלות.

דקה 40: אייוובי הגביה כדור רוחב, אובמיאנג הגיע אליו אבל בעט החוצה.

איוובי. ארסנל מתקשה לחדור את ההגנה המעובה (Gettyimages)
איוובי. ארסנל מתקשה לחדור את ההגנה המעובה (Gettyimages)

דקה 55, 0:2: איזה יופי של שער! התקפת ארסנל התקדמה לכיוון האיזור המסוכן עם משחק מסירות משובח, כולל מסירת עקב של אובמיאנג, ולבסוף קולאסינאץ' מסר ללקאזט שהכפיל את היתרון.

דקה 68: מיטרוביץ' התרומם מצוין לכדור עומק ונגח חזק, לנו קלט את הכדור.

דקה 69, 1:2: לא חלפה דקה מההזדמנות האחרונה, וססניון בישל לקמארה שכבש מול שער ריק פחות מ-10 דקות לאחר שנכנס כמחליף.

קמארה חוגג. פולהאם תצליח לחזור למשחק? (Gettyimages)
קמארה חוגג. פולהאם תצליח לחזור למשחק? (Gettyimages)

דקה 79, 1:3: גם לארסנל יש מחליפים. ארבע דקות לאחר שנכנס, ארון ראמזי השתלט על כדור ריבאונד שניתז מהקורה ובעט לפינה הרחוקה.

דקה 83, 1:4: בתור חותמת סיום, אובמיאנג קיבל כדור מסוקרטיס ובעט, הכדור פגע ברגלו של בלם פולהם וחדר לשער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי