"איזה יופי, מילאן החדשה": באיטליה מתמוגגים מההצגה

קאטרונה
קאטרונה | AFP

הרוסונרי דרסו עם 0:4 על באיירן, החלוץ פטריק קאטרונה עשוי להרוויח מקום על חשבון באקה שיימכר. קאליניץ' בתמונה. הבווארים מאוכזבים, אנצ'לוטי: "התוצאה הפתיעה אותי"

(גודל טקסט)
זה היה רק משחק הכנה לעונה החדשה, אבל העובדה שמילאן פירקה את באיירן 0:4 גררה שלל תגובות ומחמאות לבניה המחודשת של הרוסונרי באיטליה. החלוץ בן ה-19 פטריק קאטרונה שכבש צמד סומן ככישרון גדול, אבל לא ברור אם יישאר בקבוצה עם הרכש המאסיבי שלה. "אני רוצה להישאר. שיחקנו משחק נהדר מהדקה הראשונה עד לאחרונה. בהשוואה למשחק נגד דורטמונד משהו זז. שיחקנו הרבה יותר טוב ואנחנו מוכנים לליגה האירופית מול קראיובה הרומנית", אמר החלוץ הצעיר.


באיטליה אומרים שקרלוס באקה הקולומביאני יימכר וקאטרונה עשוי להישאר. השחקן עדיין לא חתם על הארכת חוזה. החלוץ הצעיר אמר: "זה יום שאני לא אשכח. בשער הראשון לא האמנתי אפילו שכבשתי".





ב"גאזטה דלו ספורט" התלהבו וכתבו: "איזה יופי. מילאן החדשה". מילאן העבירה את הרשימה שלה למוקדמות הליגה האירופית ואפילו לא כללה בה את שני שחקני הרכש הנוצצים לאונרדו בונוצ'י ולוקאס ביגליה. הרוסונרי עשויים להחתים את ניקולה קאליניץ' חלוץ פיורנטינה ולקבל בהשאלה את רנאטו סאנצ'ס בבאיירן.


Milan have tied Cutrone down in total silence and defined his new contract recently [@PietroMazzara] pic.twitter.com/CS4g4R5D2O

— Milan Eye (@MilanEye) July 23, 2017

מנגד, קרלו אנצ'לוטי החל את העונה ברגל שמאל ואמר: "פיגרנו במשחק הזה והתוצאה הפתיעה אותי. לא ציפיתי לדבר כזה. אנחנו זקוקים ליותר זמן. לא שיחקנו טוב. כולנו הרגשנו שאין לנו איזון במשחק. אסור שזה יקרה לנו". ה"בילד" מתח ביקורת קשה על באיירן: "יש בלאגן גדול בהגנה. השחקנים נראו עייפים ומתוסכלים".



קסי וקאטרונה, מילאן נראית טוב (AFP)


תומאס מולר הוסיף: "אנחנו צריכים לבלוע את הגלולה ולשכוח מהמשחק הזה. זו תוצאה שאי אפשר לשכוח גם אם מדובר במשחק ידידות". ה"בילד" גם כתב שהמסע באסיה לא הועיל לשחקנים. "הם היו סחוטים מ-40 מעלות ולחות של 80 אחוז". כמו כן שחקנים כמו מנואל נוייר, ג'רום בואטנג, והרכש החדש ניקלאס סולה וסבסטיאן רודי שנחשבים לשחקני הגנה טובים חסרו במשחק ולא שיחקו וגם אריאן רובן לא היה בסגל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי