מנג'ר מילאן חשף: עסקת בונוצ'י התחילה מבדיחה של הסוכן

לאונרדו בונוצ'י ותומאס מולר
לאונרדו בונוצ'י ותומאס מולר | Gettyimages

מיראבלי גילה איך הבלם המוערך עבר מיובנטוס: "בהתחלה לא חשבתי שזה רציני, זה היה פשע אם לא היינו מביאים אותו". על ראיולה: "קשה לשבת איתו באותו שולחן, אבל הוא יודע שגם אנחנו לא פראיירים"

(גודל טקסט)

אחת העסקאות המפתיעות של הקיץ בכדורגל העולמי הייתה העברתו של לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס למילאן תמורת 42 מיליון יורו בלבד. אם חשבנו שהרוסונרי ניהלו מבצע חשאי להחתמתו של הבלם המוערך, גילה היום (שני) המנהל הספורטיבי של הקבוצה מעיר האופנה איך העסקה התבצעה וזה ממש לא מה שחשבנו.


מסימיליאנו מיראבלי
אמר לערוץ הטלוויזיה "ראי 1": "לא תכננו כלום. הסוכן שלו זרק לעברי בדיחות על כך. הייתה לנו הזדמנות לרכוש אותו וזה היה פשע אם לא היינו עושים זאת".

"דיברתי יום אחד עם הסוכן של בונוצ'י אלסנדרו לוצ'י על שחקנים אחרים בכלל והוא כל הזמן התבדח איתי על בונוצ'י", סיפר מיראבלי. "בימים הראשונים אפילו לא סיפרתי על כך למנכ"ל שלנו, מרקו פאסונה. רק כשהבנתי שזה רציני התחלנו לעבוד חזק על החתמתו".

הרוסונרי רכשו הקיץ עשרה שחקנים ב-210 מיליון יורו, אבל הם עדיין מחפשת חלוץ. מיראבלי הסביר על כך: "לוקאס ביגליה היה השחקן שחיפשנו בקישור, כי הייתה חסרה לנו כריזמה, אבל אנחנו צריכים עוד חלוץ. נחליט כנראה סופית את מי להחתים רק אחרי 15 באוגוסט".

בונוצ'י במדי מילאן.
בונוצ'י במדי מילאן. "הכל התחיל מבדיחה"

מיראבלי גם לא הכחיש את השמועות על חזרה אפשרית של שחקני הקבוצה בעבר כמו זלאטן איברהימוביץ' ופייר אמריק אובמיאנג. "אולי נחזיר שחקני עבר של מילאן, אבל אנחנו עם הרגליים על הקרקע". מיראבלי הודה שמילאן הסתכסכה עם מינו ראיולה, סוכנו של ג'אנלואיג'י דונארומה: "קשה לשבת איתו באותו שולחן, אבל הוא יודע שגם אנחנו לא פראיירים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי