צפו בתקציר: 2:3 מטורף ללאציו על יובנטוס בסופרקאפ האיטלקי

לאציו
לאציו | AFP

סימונה אינזאגי רשם תואר ראשון עם הנשרים אחרי ששחקניו איבדו יתרון 0:2 בדקות הסיום, רק כדי לחגוג שער ניצחון של מורג'ה המחליף בדקה ה-93

(גודל טקסט)

לאציו רשמה הערב פתיחת עונה מוצלחת מבחינתה עם זכיה בתואר הראשון של העונה באיטליה – הסופרקאפ – אחרי 2:3 מטורף על הדאבליסטית יובנטוס.

צ'ירו אימובילה היה האיש של התכולים במשחק, וצמד שלו הביא את הניצחון לסימונה אינזאגי, שרשם תואר ראשון עם המועדון. בדקה ה-32 פרץ החלוץ וספק הוכשל על ידי בופון ברחבה. אימובילה עצמו היה זה שבעט את הפנדל פנימה.
 

הגברת הזקנה לא הצליחה להשיג את השוויון, ובדקה ה-54 בישל מרקו פרולו את השני לאימובילה, עם הגבהה מדויקת לתוך הרחבה. מספר 17 המצוין עלה גבוה מעל הגנת הביאנקונרי ונעץ את המסמר ברשת של יובה.


אימובילה. הקבוצה שלו כמעט איבדה את התואר

אימובילה. הקבוצה שלו כמעט איבדה את התואר (AFP)


הבחורים של מסימיליאנו אלגרי המשיכו לנסות ולהשיג שער, ובדקה ה-84 סובב פאולו דיבאלה באומנות בעיטה חופשית לרשת של סטרקושה. לאציו ניסתה להתגונן אך דיבאלה השווה בדקה ה-90 בפנדל ונראה היה שהמשחק הולך להארכה.


כאן הגיע הרגע המטורף של המשחק, בהובלת שני המחליפים של לאציו. ג'ורדן לוקאקו פרץ באגף שמאל, והעביר כדור רוחב לאלסנדרו מורג'ה בן ה-21 שעם כל הלב שלח לרשת את שער הניצחון, וסידר לעצמו רגע ענק בקריירה הצעירה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי