מזג אוויר סוער דחה את המשחק בין סמפדוריה לרומא

דז'קו
דז'קו | צילום: Gettyimages

בגנואה נערכים לשיטפונות וסגרו מראש רחובות ודרכי גישה, גם המשחק שתוכנן להיערך בשבת נדחה בשל הסמיכות לנמל העיר וטרם נקבע מועד חדש

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)
שבועיים שלמים חיכו רומא, סמפדוריה וכלל אוהדי שתי הקבוצות למשחק בין השתיים שתוכנן למחר (שבת), אולם מזג אוויר סוער שצפוי בגנואה גרם לדחיית המשחק.


בגנואה הוחלט מראש להימנע מתסבוכות מיותרות ובשל הצפי לסערה סגרו מראש מספר דרכי גישה לעיר ובתוכה, ועל כן הוחלט שגם המשחק המסקרן בין הקבוצות יידחה למועד מאוחר יותר, שטרם נקבע.




המשחק אמור היה להיערך באצטדיונה של סמפדוריה בשעה 21:45, אולם התחזיות צופות גשמים כבדים ורוחות חזקות לכל הפחות עד חצות של אותו ערב ומכיוון שהמגרש סמוך לנמל העיר נקבע כי הוא יידחה ובכך יימנע כאוס שלם בשל השיטפונות הצפויים, בתקווה שכלל לא יהיו כאלו בעיר. אחרי שני מחזורים באיטליה, סמפדוריה עם מאזן מושלם בזכות ניצחונות על פיורנטינה ובנבנטו, רומא לעומת זאת נכנעה 3:1 לאינטר וגברה 0:1 על אטאלנטה.

When you wait two weeks for your next @SerieA_TIM game and it gets called off due to heavy rain… pic.twitter.com/43hUH76U86

— AS Roma English (@ASRomaEN) September 8, 2017


מי שכן תשחק מחר היא האלופה יובנטוס, שתארח את קייבו (19:00, ישיר בספורטHD2). לפני הפגרה הביאנקונרי ניצלו ממעידה בגנואה והפכו ל-2:4 אחרי פיגור כפול כבר בדקה השביעית כדי לשמור על מאה אחוזי הצלחה, "החמורים המעופפים" לעומת זאת עם ניצחון חוץ על אודינזה והפסד ללאציו במחזור האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי