רומא בטירוף נאינגולן: "אפשר לעשות בו ניסויים מרוב שהוא לא אנושי"

רומא
רומא | AFP

אחרי הניצחון הגדול בדרבי של בירת הנצח הבלגי המצוין זכה למחמאות, אך נותר צנוע: "המטרה שלנו היא ליגת האלופות, אם בדרך נילחם על אליפות? טוב". בלאציו האשימו את באסטוס: "עם טעויות קשות כאלה מפסידים"

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)
ה-"דרבי דלה קפיטלה" בו גברה רומא 1:2 על לאציו מחק אתמול מעט מהרשמים השלילים שהותירה נבחרת איטליה שלא הצליחה להעפיל למונדיאל. רומא דילגה מעל לאציו באולימפיקו כשהיא מפגינה כדורגל מצוין ומי שזכה למחמאות הוא המאמן אוזביו די פרנצ'סקו, שניצח בדרבי הראשון שניהל.


ב-"גאזטה דלו ספורט" סבורים שרומא יכולה להיאבק על האליפות: "הדרך לסקודטו עוברת בניצחון בדרבי". הג'אלרוסי עלו כבר למקום השלישי ובמאזנם משחק חסר. אלכסנדר קולארוב, אדין דז'קו ודייגו פרוטי קיבלו בעיתון ציוני 7. ראג'ה נאינגולן היה המצטיין עם 7.5.



זה היה הניצחון השישי ברציפות של הרומאים. פרוטי אמר בסיום: "אני מאושר. אנחנו מבינים טוב יותר את המאמן די פרנצ'סקו וזה מתבטא על המגרש. התחלנו רע את העונה וכולם מתחו עליו ביקורת, אבל הורדנו את הראש והמשכנו לעבוד קשה. ניאנגולן שכבש את שער הניצחון הוא סוג של מכונה ולא אנושי. בכל פעם שהוא נפצע הוא מתאושש במהירות מטורפת. הוא לא שיחק עם בלגיה, אבל כדאי שנעשה עליו ניסויים כי הוא לא בן תמותה".


FT | #RomaLazio 2⃣-1⃣

Diego Perotti. Radja Nainggolan. Roma win the derby! #ASRomapic.twitter.com/uXWMclodpR

— AS Roma English (@ASRomaEN) November 18, 2017

נאינגולן שכבש בדקה ה-53 הצטנע: "ניצחון קבוצתי ענק. אני רוצה תמיד לעזור לקבוצה שלי ופחות מעניין אותי לכבוש שערים. ספגנו בסיום רק בגלל שרצינו להיות אגרסיביים כל המשחק והתעייפנו. המטרה שלנו כרגע לעלות לליגת האלופות ואם בדרך נילחם גם על אליפות זה יהיה טוב". גם מאמן רומא התלהב מהקשר הבלגי: "נאינגולן הוא גיבור העל שלנו. רק לפני שמונה ימים הוא סבל ממתיחה בשריר הירך, לא יודע ממה הגוף שלו עשוי, מכנים אותו נינג'ה אבל הוא פשוט גיבור עבורי. אנחנו צריכים עכשיו להתרכז במשחק הבא שלנו בצ'מפיונס נגד אתלטיקו מדריד".


בלאציו התלונן המאמן סימונה אינזגי על כך שהבלם באסטוס גרם להפסד: "אם אתה עושה שתי טעויות קשות כאלה אתה מפסיד". באסטוס נכנס בקולארוב וגרם לפנדל, והוסיף חטא על פשע כשאיבד את הכדור במהלך שהוביל לשער השני. "שיחקתי בכאלה דרבים ואני יודע שטעויות אישיות חורצות את גורל המשחק. חבל שרצף תשעת הניצחונות שלנו נקטע", חתם הבלם. לוקאס לייבה מלאציו הרגיע: "לא נשתנה למרות ההפסד. איבוד הנקודות לא יבטל את העבודה הטובה שאנחנו עושים בקבוצה. המשחק היה שקול והשערים היו באשמתנו בגלל שגיאות שלנו".


רומא
הרומאים חוגגים. כמה רחוק אפשר להגיע? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי