צפו: השוער כבש בדקה ה-95 ב-2:2 של בנבנטו, אינטר בפסגה

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | AFP

העולה החדשה לקחה נקודה ראשונה בסריה A אחרי 15 מחזורים ודווקא מול מילאן המתדרדרת. היריבה העירונית הביסה 0:4 את קייבו משלושער של פרישיץ' ושערים של איקרדי וסקריניאר ועלתה למקום הראשון. מהפך ללאציו

(גודל טקסט)
המחזור ה-15 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כשבנבנטו השיגה נקודה ראשונה אי פעם בליגה הבכירה עם 2:2 מול מילאן משער של השוער אלברטו בריניולי שעלה בדקה ה-95 ונגח פנימה כדור קרן וכל זאת דווקא בבכורה של ג'נארו גאטוסו על הקווים של הרוסונרי.


בעוד היריבה העירונית מושפלת, עלתה אינטר לראשות הטבלה בסטייל עם 0:4 ביתי על קייבו. פיורנטינה רשמה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים עקרים כשהביסה 0:3 בבית את ססאולו. בולוניה וקליארי נפרדו ב-1:1.




אינטר – קייבו 0:5 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
שמונה שנים אחרי שזכו בטראבל (ליגה, גביע וליגת אלופות) עם ז'וזה מוריניו, אינטר של לוצ'יאנו ספאלטי נראית שוב כקבוצה מסודרת, מאורגנת ואימתנית. כבר בדקה ה-3 פרץ מאורו איקרדי משמאל הפציץ, סטפנו סורנטינו הדף ואיבן פרישיץ' המשיך את הריבאונד לחיבורים, 0:1. איקרדי עצמו הכפיל בדקה ה-38. הקרואטי עלה לצמד בדקה ה-57  בפריצה ממרכז המגרש שהסתיימה בבעיטה לפינה הרחוקה וכבר 0:3. עברו שלוש דקות ואנטוניו קנדרבה שעט באגף הימני ומילאן סקריניאר הסלובקי נגח בכריעה פנימה, 0:4.



פרישיץ'. אחת, שתיים, שלוש והופ אינטר בראש (Getty)


מי שחשב שאינטר תוריד הילוך טעה והשחקנים של ספלאטי המשיכו לתקוף (37 איומים, 13 בעיטות למסגרת) מול האין הגנה של קייבו ושניות לפני השריקה באו על שכרם. פרישיץ' מצא את עצמו במצב כיבוש מצוין, כעשרה מטרים מהשער ובעט פנימה. 0:5 ראשון לנראזורי העונה ואיזה דרך לעלות לפסגה.


בנבנטו – מילאן 2:2
מסחק מטורף באצטדיון צ'ירו ויגוריטו. עם קשר העבר ג'נארו גאטוסו שערך בכורה על הקווים, הרוסונרי איבדו נקודות משחק שלישי ברציפות, מול נעלת הטבלה עבורה זו נקודה ראשונה אי פעם בסרייה A אליה עלתה בעונה שעברה. בדקה ה-38 ג'אקומו בונבנטורה השתלט על כדור חוזר ונגח את ה-0:1 לרשת של אלברטו בריניולי. ג'ורג'יו פושקאש השווה בדקה ה-50, אך ניקולה קאליניץ' החזיר את היתרון לאורחת בנגיחה משלו. זה כבר היה נראה בדרך להפסד 15 ברציפות של בנבנטו, ואז בדקה ה-95 קרן הגיעה דווקא לבריניולי, שספג 36 שערי ליגה העונה, ונגח את השיוויון הדרמטי.


Benevento get their first point in Serie A with a 95th minute equaliser from their goalkeeper against AC Milan

Football is beautiful pic.twitter.com/jQjtFtj11O

— Match Photography (@MatchPhotos) December 3, 2017



גאטוסו עם בונבנטורה. המאמן החדש לא עזר לרוסונרי (Gettyimages)


סמפדוריה – לאציו 2:1
החבורה של סימונה אינזאגי השיגה מהפך דרמטי בתוספת הזמן, שהשאיר אותה במקום החמישי עם 32 נקודות. מנגד, הקבוצה של מרקו ג'יאמפאולו, נשארה במקום השישי ונשארה עם 26 נקודות. בדקה ה-56 פביו קוואליירלה הוריד כדור בראשו אל דובאן ספאטה במרכז הרחבה, והקולומביאני הפציץ מקרוב וקבע 0:1. בדקה ה-80 סרג' מילינקוביץ'-סאביץ' הסרבי השווה את התוצאה, לאחר שהשתלט על הכדור לאחר באלגן ברחבת סמפדוריה. בתוספת הזמן פליפה קאייסדו השיג את המהפך הדרמטי, לאחר באלגן נוסף ברחבת היריבה והחלוץ דחק מקרוב, כדי לקבוע 2:1 דרמטי לתכולים.

#SerieATIM#SampLazio 1-2 FT!
È FINITAAAAAA!!!! #LaPrimaSquadraDellaCapitale sbanca il Ferraris in rimonta!!!!#AvantiLazio#ForzaLazio ⚪️ pic.twitter.com/TrYk1FHFau

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) December 3, 2017


משחקים נוספים:
פיורנטינה – ססאולו 0:3 (ג'ובאני סימאונה 32, ג'ורדן וראטו 42, פדריקו קייסה 71)


בולוניה – קליארי 1:1 (מתיאה דסטרו 81/ ז'ואאו פדרו 42)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי