הרשת מתגלגלת מצחוק על חשבון מילאן. גאטוסו: עדיף לקבל סכין

אלברטו ברינולי
אלברטו ברינולי | Getty

ה-2:2 של בנוונטו מנגיחה של השוער ברינולי בדקה ה-95 הוציא את המאמן החדש מכליו: "אנחנו צריכים להיראות כמו הרוסונרי ולא כך". השוער עצמו שהעניק לקבוצתו נקודות ליגה ראשונה: "מקווה שמכאן רק נמריא". צפו

(גודל טקסט)
הרשת לא נרגעת מהשער שכבש אלברטו ברינולי, שוער בנוונטו האיטלקית, שהעניק לקבוצתו נקודת ליגה ראשונה אחרי 15 מחזורי ליגה ועוד עשה זה בנגיחה בדקה ה-95. אגב הפסד היה מכתים את העולה החדשה באותו שיא שלישי: 15 ניצחונות רצופים, השייך לברשיה מעונת 1995/96.




נתון מדהים: ברינולי, ששייך ליובנטוס והחל את העונה כשוער מחליף, כבש יותר בליגה העונה מאנדרה סילבה, הרכש השני הכי יקר של הרוסונרי מעולם (38 מיליון יורו). הפורטוגלי עדיין לא הבקיע בסריה A העונה.


Benevento's goalkeeper Brignoli has scored more goals in Serie-A than Milan's €40 mill signing Andre Silva.

— hash (@hashim0307) December 3, 2017

לא כך כמובן חלם ג'נארו גאטוסו על הבכורה שלו כמאמן מילאן. ואכן התגובה שלו היתה חדה וצבעונית כפי שהיה כשחקן. "לספוג גול כזה ממצב כזה כאב יותר מדקירה של סכין בבטן", אמר גאטוסו, "זאת ממש בדיחה. אין ספק שאנחנו חיייבים להשתפר ומיד, להיראות הרבה יותר טוב ולזכור שאנחנו מילאן". בנוונטו כבשה העונה רק שישה שערים ב-14 משחקים ושניים נגד הרוסונרי, רבע מהכמות שלה. והרשת כבר התמלאה בעובדות ובעיקר בבדיחות על הרוסונרי, שבע פעמים אלופת אירופה למי ששכח.

AC Milan after dropping points against Benevento pic.twitter.com/AzDT3wsS4A

— Troll Football (@TrollFootball) December 3, 2017


Gattuso undefeated as the Milan coach

— Sellvio Berlu$coni (@Pure_Milanista) December 3, 2017


Gattuso walking into the dressing room after AC Milan conceded that injury time equaliser to Benevento… pic.twitter.com/1Olb2URbwx

— ODDSbible (@ODDSbible) December 3, 2017


ומה אומר הצד השמח? "השער הזה עשה אתנו צדק", הצהיר ברינולי, "כל כך הרבה פעמים דברים קטנים הלכו לרעתנו, ספגנו גם גולים בדקות האחרונות כך שמגיע גם לנו ליהנות מאלילת המזל הפעם. בכל מקרה הוכחנו ולא רק במשחק הזה שאנחנו שווים הרבה יותר מהמיקום שלנו בטבלה ומקצב צבירת הנקודות ואני מקווה שמכאן רק נמריא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי