בופון ייעדר מול אינטר, ספאלטי: תנו ליובנטוס כבוד

פאולו דיבאלה עם ג'אנלואיג'י בופון
פאולו דיבאלה עם ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

שוער הגברת הזקנה יפנה את המקום לשצ'סני לקראת הדרבי ד'איטליה (שבת, 21:45). מאמן אינטר: "לא הייתי לוקח מיובנטוס אף שחקן, רק את אלגרי. הם לא הקבוצה שמדורגת שלישית בליגה, אלא זו שהגיעה לגמר האלופות"

(גודל טקסט)

אחרי שחגגה במחזור הקודם אצל נאפולי והשתיקה את מרבית המבקרים, יובנטוס תפגוש מחר (שבת, 21:45) את אינטר לדרבי ד'איטליה. לקראת המפגש מול המוליכה, הגברת הזקנה הודיעה היום על היעדרותו של ג'יאנלואיג'י בופון. השוער האגדי סובל מפציעה בעצם השוקית, והוא נותר מחוץ לסגל של מסימילאנו אלגרי.

וויצ'ך שצ'סני, שמיעט לשחק העונה, צפוי לקבל את המקום של בופון בתקווה לסייע ליובנטוס להמשיך במגמה החיובית ולעלות זמנית לפסגה. מלבד בופון, גם סטפן לייכשטיינר, שמעמדו בסגל של אלגרי נפגע, ייעדר ויישאר מחוץ לסגל. מאמן האלופה סיפר במסיבת העיתונאים: "לא סביר שג'יג'י יהיה כשיר לקראת אינטר. הוא צריך מנוחה".

אצל הנראזורי, עדיין עוסקים בעתידו של מאורו איקרדי, שכבש העונה 16 שערי ליגה ומוליך את טבלת המבקיעים. שמו של החלוץ נקשר עם מעבר לריאל מדריד, אך עד אז אינטר תנסה להסתמך על היכולת המרשימה שלו כדי לשמור על המקום הראשון. לוצ'יאנו ספאלטי החמיא דווקא לאלגרי: "לא הייתי לוקח מהסגל של יובה אף אחד, אם כבר הייתי בוחר במישהו אז זה באלגרי. אנחנו פוגשים קבוצה עוצמתית, שהגיעה פעמיים לגמר האלופות בשלוש השנים האחרונות. הם לא הקבוצה שמדורגת במקום השלישי, תנו ליובה כבוד". 


ייעדר. בופון (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי