אינטר לא כבשה מול פורדנונה ועלתה אחרי דו קרב פנדלים

אדר
אדר | Getty

הנראזורי הצליחו להכניע בסן סירו את היריבה מהליגה השלישית רק אחרי בעיטות הכרעה, המשחק הסתיים ב-0:0 בתום 120 דקות, ועלו לרבע הגמר. משחק השלמה בליגה: 1:2 לאטאלנטה על גנואה

קבוצות: אטאלנטה גנואה
(גודל טקסט)

פורדנונה הקטנה, הסינדרלה מהליגה השלישית באיטליה, הגיעה לסן סירו לשלב שמינית גמר הגביע ובמשך 120 דקות החזיקה את אינטר ללא שער. היא כבר הייתה קרובה להדהים את הנראזורי ולעלות על חשבונם לשלב הבא בגביע. אחרי ה-0:0 בתום המשחק היא כבר הייתה מרחק החמצת מפנדל של המארחת מניצחון, אבל דו קרב הפנדלים הסתיים מבחינתם באכזבה רבה עם 5:4 והם הודחו.

אינטר כמובן פתחה בהרכב חסר למדי בידיעה שלא מצפה לה משוכה קשה בלשון המעטה בדרך לרבע הגמר, אפשר לומר שהשחקנים הבולטים ב-11 היו אדר ונגאטומו, אבל השליטה שלה במשחק לא הועילה וכל 33 הבעיטות לעבר השער, רק כשליש מהן למסגרת יש לציין, לא הצליחו למצוא את הרשת.

בלית ברירה עלו מהספסל איבן פרישיץ' ומאורו איקרדי, אבל גם הכוכבים הגדולים לא הצליחו להכניע את הקבוצה הקטנה שבסיבוב הקודם הדיחה את קליארי, קבוצת ליגה A כידוע. כאמור לעיל הפעם זה הסתיים בצורה שונה מבחינת פורדנונה הצנועה, שמעולם לא שיחקה בליגה הבכירה, ובדו קרב הפנדלים היא כבר נכנעה 5:4. ברבע הגמר תפגוש אינטר את המנצחת בין ורונה למילאן.


איקרדי מתקשה מול היריבה הצנועה מהליגה השלישית (Gettyimages)

המחזור ה-16 בליגה ננעל עם מהפך של אטאלנטה בגנואה
מוקדם יותר הושלם בארץ המגף המחזור ה-16 בסרייה A, לאחר שהמשחק הדחוי בין גנואה לאטאלנטה הסתיים ב-2:1 לאורחים. החבורה של גספאריני המשיכה את היכולת הטובה מהניצחון על ליון בליגה האירופית ועלתה למקום השמיני עם 23 נקודות. האורחים לא הצליחו להתאושש מפתיחת עונה חלשה והם רק במקום ה-16 עם 13 נקודות.

המשחק החל בסערה כשאנדראה ברטולאצ'י ירה לרשת מ-18 מטרים כבר בדקה ה-4, לאחר בישול נהדר של עאדל טראבט. אטאלנטה חיכתה עד ה-45 כדי להשוות. ג'וסיפ איליצ'יץ' קיבל מסירת רוחב מימין על ידי אנדראה פטאגנה, השתלט על הכדור ברחבה וירה לפינה השמאלית. 1:1 במחצית.

האורחים ניצלו את המומנטום משער השוויון. בדקה ה-52 איליצ'יץ', הפעם בתפקיד המבשל, מצא דווקא את אנדראה מאסיילו בכדור חופשי משמאל והבלם נגח לרשת באלגנטיות. אטאלנטה שמרה על היתרון עד הסיום וניצחה 2:1.


שחקני אטאלנטה חוגגים ניצחון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי