רומא בקרב פסגה אצל יובנטוס, אינטר תתאושש?

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | AFP

ההתקפה הטובה בליגה תפגוש את ההגנה המשופרת של הקבוצה מעיר נצח לקרב חם (שבת, 21:45, ספורט2), דיבאלה עשוי לפתוח. אינטר תנסה לקטוע את הרצף השלילי מול ססואולו (שבת, 16:00). אינסנייה ישוב להרכב נאפולי

(גודל טקסט)

בזמן שברחבי אירופה מצפים בקוצר רוח לחג המולד, המחזור ה-18 בליגה האיטלקית יצא מחר (שבת) לדרך. במוקד יעמדו שלושה קרבות צמרת. רומא תתארח אצל יובנטוס כאשר נאפולי ואינטר יקוו למעידה של האלופה.


יובנטוס – רומא (שבת, 21:45, ספורט2) 

קרב ישיר בין שתי המועמדות לתואר, שיגיעו למשחק בטורינו במגמות הפוכות. הגברת הזקנה, שסומנה בשנים האחרונות כקבוצת הגנה, תציג את ההתקפה הטובה בארץ המגף. יובנטוס כבשה כבר 44 שערים, וגם צלחה את מפגש הגביע באמצע השבוע מול גנואה. מסימיליאנו אלגרי יחסר את ג'יאנלואג'י בופון, חואן קואדרדו ומריו מדנזוקיץ' הפצועים. לעומת זאת, פאולו דיבאלה עשוי לשוב להרכב אחרי השער באמצע השבוע. לעומת זאת, רומא תציג לראווה את ההגנה המשופרת שלה. הקבוצה של אוסביו די פרנצ'סקו ספגה רק עשרה שערים העונה, אך הודחה מול טורינו באמצע השבוע בגביע האיטלקי. רומא תזכה לסגל מלא, בתקווה לשמור על המאזן המרשים שלה: ללא אף הפסד מאז אוקטובר. 

 


ססואולו – אינטר (שבת, 16:00) 

הנראזורי נחושים להשכיח את הפסד הבכורה שלהם העונה. אינטר תהיה חייבת להתגבר על מי שסומנה כסוס השחור שלה בשנים האחרונות. המארחת חגגה מול אינטר בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים, אך האם הכושר המשופר של מאורו איקרדי יצליח לשנות  את הרצף השלילי?


נאפולי – סמפדוריה (שבת, 16:00) 

המוליכה תנסה לשמור על המקום הראשון ולרשום משחק 13 ללא הפסד מול הקבוצה מגנואה. סמפ לא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים ולצערה לורנצו אינסנייה צפוי לשוב להרכב של מאוריסיו סארי, אחרי שער בגביע האיטלקי באמצע השבוע. 



יפרצו את ההגנה הטובה בליגה? שחקני יובנטוס (AFP) 


משחקים נוספים: 

מילאן – אטאלנטה (שבת, 19:00, ספורט3)

לאציו – קרוטונה (שבת, 13:30, ספורט2)

גנואה – בנבנטו (שבת, 16:00)

ספאל – טורינו (שבת, 16:00)

אודינזה – ורונה (שבת, 16:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי