האמשיק כבש בפעם השלישית ברציפות, 0:1 לנאפולי על קרוטונה

מארק האמשיק
מארק האמשיק | אתר רשמי

המוליכה הגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות, בזכות ניצחון רביעי ברציפות בדרך לזכייה באליפות החורף. הקפטן כבש את שערו הרביעי העונה עם ביצוע חכם בדקה ה-17 והכריע. מרטנס עם עוד משחק ללא שער

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית יצא הערב (שישי) לדרך עם ניצחון של נאפולי. המוליכה הגדילה זמנית את הפער מהפסגה לארבע נקודות, בזכות 0:1 על קרוטונה. אחרי שנים ארוכות בהן בארץ המגף בחרו שלא לשחק בחג המולד, הפעם באיטליה בחרו לפצוח במסורת חדשה.


קרב הקצוות הוכרע בצורה חד משמעית לטובת הפרטנופי, שרשמו ניצחון רביעי ברציפות. מארק האמשיק, שרק במחזור האחרון הפך למבקיע המוביל בתולדות המועדון, פתח את החגיגה כבר בדקה ה-17. מדובר בשער השלישי ברציפות של הסלובקי, שהרשית את הרביעי שלו העונה והכריע את קרב הקצוות. היכולת של המוליכה דעכה במחצית השנייה, אך למזלה גם האומץ שקיבלה המארחת לא סייע לה ליצור איום ממשי על פפה ריינה. 

 
 

המארחת נותרה עם 15 נקודות והיא מתחת לקו האדום בגלל יחס שערים פחות משל ספאל. קרוטונה עדיין מסובכת בצורה קשה במאבקי התחתית כשהיא עם הפסד שביעי משמונת המשחקים האחרונים. נאפולי, שזכתה באליפות החורף, תייחל למעידות של יובנטוס, אינטר ורומא, ומעל לכול – שדריס מרטנס יסיים את הבצורת. 




רותח. האמשיק (אתר רשמי)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי