דשאן לא נשאר אדיש לבנזמה: "מעורר רחמים"

דידייה דשאן
דידייה דשאן | צילום:gettyimages

מאמן נבחרת צרפת הגיב לטענות החלוץ על כך שהוא לא זוכה לקרדיט במדי הטריקולור: "רק אני מקבל את ההחלטות, והשיקולים שלי הם רק לטובת הנבחרת"

(גודל טקסט)
 אחרי הריאיון של קארים בנזמה ל"ל'אקיפ" בו התלונן בין היתר על היחס של דידייה דשאן כלפיו ועל כך שהוא לא מזומן לנבחרת צרפת, מאמן הטריקולור לא נשאר אדיש וענה בעיתון הצרפתי לחלוץ, אותו כינה "מעורר רחמים".

"אני אענה לך: נבחרת צרפת נבנתה לפני היורו, התגבשה במהלכו והצליחה להגיע עד הגמר", אמר דשאן. "היא ממשיכה בכך במוקדמות המונדיאל. יש לי קבוצה מאוזנת, הרמונית ודינמית. אני סומך על השחקנים שעונים לי על המגרש ומשלב צעירים שאני חושב שיש להם פוטנציאל גדול. אני מקבל ההחלטות היחיד בנבחרת ומקבל אותן אך ורק לטובת נבחרת צרפת כי עבורי ההנבחרת מעל הכל. אני תמיד מתייעץ עם הצוות המקצועי שלי בקבלת ההחלטות, ולא אשנה זאת".

כזכור, קארים בנזמה הושעה מנבחרת צרפת לאחר שהואשם שלקח חלק בסחיטת קשר ליון מתיו ולבואנה באמצעות סרטון בו צולם מקיים יחסי מין. מאז בנזמה לא שב לנבחרת צרפת למרות היכולת הטובה שהציג במדי ריאל מדריד ולא זומן ליורו 2014 שנערך בצרפת. סגנית אלופת אירופה תאריך ביוני את נבחרות פרגוואי ואנגליה, ותתארח בשבדיה במסגרת מוקדמות המונדיאל, אך עושה רושם שבנזמה לא ישוב ללבוש את מדי נבחרתו בקרוב.

La calomnie est l'arme de l'impuissant !
C'est affligeant !!!
La vérité c'est la justice qui la rétablira ⚖️

— Mathieu Valbuena (@MathieuVal8) May 17, 2017

אגב, גם ולבואנה הגיב לדברים של חלוץ ריאל מדריד, שבראיון קרא לו שקרן וטען שהוא ממציא עליו סיפורים. קשר ליון צייץ אמש בחשבון הטוויטר שלו: "השמצה היא הנשק של החלשים! זה ממש מצער! האמת היא העצדק שתתקן זאת!"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי