גארת' בייל: "אמרתי לוודברן, אם אנגליה מזמנת אותך אל תסכים"

בן וודברן
בן וודברן | AFP

הוולשים בטירוף מהכוכב הצעיר והחדש שלהם, והקפטן גילה על חלקו בכך שהכישרון מליברפול משחק עבור הדרקונים: "פגשתי אותו ב-2015 וכבר אז ידעתי שהוא שחקן גדול. הוא החליט בדיוק כמוני"

(גודל טקסט)

וויילס תשחק הערב (21:45, שידור ישיר בספורט1) בחוץ מול מולדובה בבית 4, והוולשים מצפים לניצחון קל שישאיר אותם בתמונת העלייה. המשחק לא היה מעניין אף אחד חוץ מהוולשים אם לא היה משחק בו בן וודברן, ילד הפלא של ליברפול שיחגוג ב-14 באוקטובר את יום הולדתו ה-18. הוא כבש שער ענק במשחק הקודם נגד אוסטריה 0:1 והשאיר את הנבחרת של כריס קולמן בתמונה.


למעשה, הוא היה יכול לשחק גם בנבחרת אנגליה וכמו במקרה של ראיין גיגס, האנגלים הפסידו כנראה כישרון גדול. סבא שלו וולשי, ומי ששכנע אותו להגיע לנבחרת הוולשית היה גארת' בייל שגילה כי הוא עזר לדבר על ליבו של הצעיר הליברפולי לחצות את הקווים.

 

"פגשתי אותו פעם אחת במשחק ידידות נגד הולנד ב-2015. הוא היה פצוע וישב לידי וליד הסוכן שלי. שוחחתי איתו קצת, כי ידעתי שהוא שחקן גדול עם פוטנציאל. אמרתי לו לבוא לנבחרת וויילס ואני שמח שזה עבד. אמרתי לו 'אם אנגליה יקראו לך אל תסכים' זה תענוג שהוא אצלנו וממילא הוא באמת וולשי. הוא עשה בדיוק כמוני. גם אני יכולתי לשחק עבור אנגליה ואני לא מתחרט".


Can't wait to get back out there tomorrow. Huge game, only the win will do! pic.twitter.com/w6dHWYFC7i

— Gareth Bale (@GarethBale11) September 4, 2017

  

למעשה בייל לא דייק במיוחד. הוריו של וודברן נחשבים אנגלים והוא נולד בנוטינגהאם, אבל סבו אכן וולשי. וודברן שעלה מהספסל במשחק הקודם לא צפוי לפתוח גם היום. סרביה, אירלנד ו-וויילס נלחמות על שני המקומות הראשונים. הוולשים במקום השלישי ארבע נקודות מסרביה. בייל אמר: "לפני שלב המוקדמות הנוכחי אמרתי לכולם שיש לנו ארבעה גמרים. אם ננצח את כולם אנחנו במונדיאל או לפחות בפלייאוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי