בארגנטינה מבקרים את מסי: "מחצית מהגרועות שראינו"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

ארגנטינה פישלה פעם נוספת, המקום במונדיאל 2018 בסכנה ובתקשורת שוב מאשימים את הפרעוש: "חיכינו להתפוצצות שלו. הוא לא יכול להיראות כמו עוד שחקן"

(גודל טקסט)

 נבחרת ארגנטינה בסכנה גדולה. אמנם צי'לה וקולומביה לא הצליחו לנצח הלילה (בין שלישי לרביעי), אבל גם האלביסלסטה סיימה בביתה רק ב-1:1 מול ונצואלה, המדורגת אחרונה במוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה, נותרה חמישית ובשלב זה היא מחוץ למונדיאל.

נותרו רק עוד שני משחקים עד סיום קמפיין המוקדמות ואחרי שארגנטינה מעדה במונומנטל בבואנוס איירס גם מול האחרונה שניצחה פעם אחת ב-16 משחקים, הם יארחו את פרו רביעית ויתארחו אצל אקוודור השמינית לשני קרבות שבסיומם יכולה הנבחרת של חורחה סמפאולי למצוא את עצמה מחוץ למונדיאל.

ארגנטינה מצאה את הרשת רק משער עצמי, שלל כוכביה לא הצליחו להכניע את היריבה ולשפר משמעותית את סיכויי הנבחרת להעפיל לרוסיה בקיץ הבא, וכרגיל מי שחטף את עיקר האש היה ליאו מסי, הכוכב הגדול שכזכור כבר פרש (וחזר בו) בעקבות ביקורות התקשורת. ב"אולה" הארגנטינאי נכתב כי "השחקן הטוב ביותר לא יכול להיראות כמו עוד שחקן. זה שיש שחקנים שלא משדרים איתו על אותו גל או מבינים אותו זה לא משנה, הוא היה בסדר גמור במחצית הראשונה, אבל לא התפוצץ בהמשך. זה היה יכול להיות לילה שבו הוא היה מסיים כגיבור. זו הייתה מחצית שנייה שתיזכר כאחת היותר גרועות שלנו במשך שנים".


מסי המאוכזב בסיום. "היה יכול להיות גיבור"

בפרישתו הקודמת, לפני מעט יותר משנה, טען מסי ש-"הפרק הבינלאומי בקריירה שלי הסתיים. עשיתי ככל שביכולתי, הגענו לארבעה גמרים וזה כואב לי שלא זכינו. זה רגע קשה עבורי ועבור הנבחרת, אבל זה נגמר". תוך חודשיים הוא כבר שב לסגל ואף כבש בניצחון על אורווגאי בספטמבר 2016.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי