בוסקטס: הרגע הכי קשה שלי בנבחרת, אמשיך עוד שנים רבות

ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס
ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס | טוויטר

שחקנה של ברצלונה מרגיע את המתח סביב נבחרת ספרד לפני המשחקים מול אלבניה וישראל: "הפרשה המסובכת של פיקה נפתרה". על המצב הפוליטי: "כולם צריכים להתרכז בכדורגל, אם יכולתי – הייתי מסיר את טוויטר מהעולם"

(גודל טקסט)

בצל המתיחות הגדולה בספרד בין השלטון המרכזי לקטאלונים ובין אוהדי הנבחרת לג'רארד פיקה, ממשיכה "לה רוחה" להתכונן לצמד המשחקים מול אלבניה וישראל במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018.

קשר ברצלונה סרחיו בוסקטס שוחח עם כלי התקשורת וניסה להנמיך מעט את הלהבות: "אני אמשיך לשחק בנבחרת עוד שנים רבות", הבטיח אך הודה: "זה הרגע הכי קשה שלי בנבחרת".

פרשת פיקה: "לפי מה שאני מבין, המקרה הסבוך של פיקה נפתר ולא היה משהו יוצא דופן. אני לא יודע אם פיקה וראמוס דיברו, אבל האווירה באימון הייתה נורמלית, כמו עוד יום רגיל. ראמוס הוא שחקן חשוב בכל המובנים. כמו קפטן, הוא שם בשביל כל מה שאתה צריך. הוא דוגמה לחיקוי".

המצב הפוליטי: "אני מתרכז רק בדבר אחד – בכדורגל. זה בטח יהיה יותר טוב אם כולם גם יעשו כמוני. כל אחד צריך להשתמש בשכל הישר. אם זה היה תלוי בי, הייתי מסיר את טוויטר מהעולם, ככה לא יהיו יותר פרופילים מזויפים".

בוקסטס ופיקה. עדיף להפסיק עם הפוליטיקה (טוויטר)
בוקסטס ופיקה. עדיף להפסיק עם הפוליטיקה (טוויטר)

ההיסטוריה בנבחרת: "אם הייתי יכול להישאר עם אינייסטה וצ'אבי בנבחרת, הייתי עושה את זה. הרגע הכי טוב שלי בנבחרת – הניצחון על הולנד בגמר המונדיאל ב-2010. הרגע הגרוע – התבוסה להולנד במונדיאל 2014 בברזיל".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי