בוסקטס: ישראל הסתגרה, השער של יראמנדי היה הדובדבן

שחקני נבחרת ספרד
שחקני נבחרת ספרד | דני מרון

קשר נבחרת ספרד ציין הופעה במדים הלאומיים ב-0:1: "גאה להגיע למספר הזה". יראמנדי: "כולנו להוטים לשחק במונדיאל". ריינה: "ידענו שיהיה קשה מבחינה מנטאלית". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד חתמה אמש (שני) את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 עם 0:1 קטן על ישראל באצטדיון טדי וסיימה את בית 7 במקום הראשון עם תשעה ניצחונות ותיקו אחד.

אסייר יראמנדי, כובש השער היחיד במשחק, אמר בסיום: "תרמתי שער ושיחקתי טוב, אבל מה שחשוב הוא הניצחון שלנו. כולנו כבר להוטים לשחק במונדיאל ואנחנו צריכים לעבוד לפני כן. בהתחלה לא הצלחנו למצוא את הרווחים באמצע ולייצר הזדמנויות, אבל בסופו של דבר מצאנו את הדרך להבקיע".

השוער פפה ריינה: "אם היו אומרים לנו לפני הקמפיין שאלו יהיו התוצאות היינו חותמים על זה. היינו מאוד עקביים, מאוד בטוחים עם עצמנו ושיחקנו את הסגנון שלנו בכל מגרש. ידענו שהמשחק מול ישראל יהיה קשה מבחינה מנטאלית, אבל רצינו להראות עוד צעד מנטאלי של הנבחרת לקראת המונדיאל".

הקשר סרחיו בוסקטס, שערך את הופעתו ה-100 במדי "לה רוחה", סיכם: "אני גאה להגיע למספר הזה ולהיות חלק מחבורת שחקנים כזו. אני רוצה להודות להתאחדות, לחברים שלי והמאמנים שהיו לי. הם הסתגרו ואנחנו לא היינו מדויקים מספיק. השער של יראמנדי שם את הדובדבן על העוגה".

שחקני נבחרת ספרד חוגגים (דני מרון)
שחקני נבחרת ספרד חוגגים (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי