יו"ר ההתאחדות האיטלקית התפטר: טעיתי, מבקש סליחה

קלאודיו טבקיו
קלאודיו טבקיו | Getty

לאחר לחץ כבד אולץ טבקיו לפנות את מקומו. ראניירי: "מחמיא לי שהמדינה רוצה שאאמן את הנבחרת". וגם: לאן נעלם ונטורה, 48 שעות לפני משחק הגומלין מול שבדיה?

(גודל טקסט)

"טעיתי ולכן אני הולך הביתה. אני מצטער ומבקש סליחה מכל האיטלקים", כך אמר קרלו טבקיו, יו"ר התאחדות הכדורגל האיטלקית, בהודעת ההתפטרות שלו. טבקיו עצמו פיטר את המאמן ג'אמפיירו ונטורה לא לפני שטען בלהט שכלל לא רצה למנות את המאמן הכושל וכי היה ברירת מחדל בלבד.

טבקיו דיבר עד לפני מספר ימים על המועמדים החדשים לאימון הנבחרת, אבל שיחה עם ראשי ההתאחדות הביאה לפיטוריו כפי שדרשו הרבה אנשי מקצוע ובהם מאמן יובנטוס מאסימיליאנו אלגרי. יו"ר "לגה פרו" (הליגות הנמוכות באיטליה), גבריאלה גרבינה, קרא לכל אנשי ההתאחדות ללכת הביתה בעקבות טבקיו.

בתוך כך נמסר שקלאודיו ראניירי שוקל ברצינות את ההצעה שהונחה בפניו לאמן את הנבחרת. "כרגע אני מאמן נאנט, אבל זה מחמיא כאשר המדינה רוצה שאתה תאמן את הנבחרת. יש לנו כישרונות גדולים כמו לורנצו אינסינייה (שלא שיחק בגומלין נגד שבדיה) ויש לנו עוד כמה צעירים טובים, אבל פחות כישרונות מהעבר והבעיה שהצעירים ממעטים לשחק בקבוצות שלהם".


ראניירי. "יש לנו כישרונות פחות טובים מבעבר" (Getty)

בתוך כך גילה "סקאי האיטלקי" עוד סיפורים מאחורי הקלעים של הכנות הנבחרת לפני הגומלין ביום שני שעבר מול שבדיה (0:0, איטליה הודחה לאחר 1:0 במשחק הראשון בחוץ). מסתבר שוונטורה חשד שחלק משחקני הנבחרת יצאו נגדו ויומיים לפני הגומלין בסן סירו עזב את האימון וצעק לשחקנים: "מעכשיו תקבעו אתם את ההרכב ואת האימונים". ונטורה סגר את הנייד שלו ונעלם לכמה שעות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי