ארגנטינה בבית המוות עם איסלנד, קרואטיה וניגריה

מונדיאל 2018
מונדיאל 2018 | Gettyimages

הרוסים המארחים קיבלו את הבית הקל ביותר (בית 1) עם אורוגוואי, סעודיה ומצרים. ספרד ופורטוגל הורגלו יחד בבית 2, אנגליה ובלגיה בבית 7, בית קל גם לברזיל

(גודל טקסט)
אם לליאו מסי לא היה מספיק קשה עד עכשיו, כשרק שלושער שלו במחזור האחרון מול אקוודור מנע מארגנטינה הדחה משפילה מהמונדיאל, הגיעה הערב (שישי) ההגרלה עצמה וסידרה לו בית מוות. בית 4 כולל פרט לאלביסלסטה את קרואטיה המצוינת, איסלנד המעצמה העולה עם או בלי וידאר קיארטנסון וניגריה הנבחרת החזקה באפריקה (ויסלח לנו מוחמד סלאח) שעשויה לכלול גם את שני שחקני האלופה, ג'ון אוגו וטוני וואקמה.


לעומת זאת, כאילו מדובר בהגרלה "מסודרת" קיבלה הנבחרת המארחת רוסיה (מדורגת 65 בעולם כזכור) את סעודיה, מצרים ואורוגוואי בבית 1. משחק הפתיחה יהיה בין הרוסים לסעודים באיצטדיון לוז'ניקי במוסקבה ב-14 ביוני 2018. גם גרמניה, אלופת העולם, קיבלה בית לא קל, בית 6, הכולל את מקסיקו המנוסה והמצוינת ואת שבדיה שתשתדל לעשות למאנשאפט מה שעשתה לאיטליה בפלייאוף האירופי של המוקדמות.





כריסטיאנו רונאלדו הגריל את חבריו לחוד של ריאל מרקו אסנסיו ואיסקו, אבל אפשר לומר שפורטוגל וספרד לא צפויות להיתקל בבית 2 בקשיים מול מרוקו ואיראן. אותם דברים אמורים גם לגבי אנגליה ובלגיה בבית 7 כשפנמה ותוניסיה לא אמורות להוות משוכה קשה. גם קיליאן אמבפה וחבריו לצרפת אמורים לטפס בקלות לשמינית הגמר מבית 3 שכולל שלוש נבחרות שנזקקו לפלייאוף כדי להגיע למונדיאל: אוסטרליה, פרו ודנמרק.



אנגליה ובלגיה קל? לא? (Getty)


בית 8 נראה כבית צמוד עם פולין של רוברט לבנדובסקי, קולומביה של חברו לבאיירן מינכן  חאמס רודריגס וסנגל של סאדיו מאנה.  מבית 5 אמורה לעלות ברזיל אבל הקרב על המקום השני נראה צמוד בין סרביה, שווייץ וקוסטה ריקה. 



ואלה הבתים במונדיאל 2018

בית 1: רוסיה, סעודיה, מצרים, אורוגוואי


בית 2: פורטוגל, ספרד, מרוקו, איראן


בית 3: צרפת, אוסטרליה, פרו, דנמרק


בית 4: ארגנטינה, איסלנד, קרואטיה, ניגריה



The #WorldCupDraw has ended and this is how the groups stack up #Russia2018: pic.twitter.com/YnpvtC4eBN

— beIN SPORTS USA (@beINSPORTSUSA) December 1, 2017


בית 5: ברזיל, שווייץ, קוסטה ריקה, סרביה.


בית 6: גרמניה, מקסיקו, שבדיה, דרום קוריאה


בית 7: בלגיה, פנמה, תוניסיה, אנגליה


בית 8: פולין, סנגל, קולומביה, יפן



ההגרלה אותה הנחה גארי ליניקר עצמה נפתחה בנאומים קצרים של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ונשיא פיפ"א  ג'אני אינפנטינו. אחר כך החל החלק האמנותי בו לצלילי הזמרת אלסו הוצע הגביע העולמי. מיד אחר כך עלה לבמה מירוסלב קלוזה, חלוץ העבר של נבחרת גרמניה ומלך השערים של המונדיאל בכל הזמנים (16 שערים בארבעה מונדיאלים שונים מ-2002 ל-2014).



The #WorldCupDraw has ended and this is how the groups stack up #Russia2018: pic.twitter.com/YnpvtC4eBN

— beIN SPORTS USA (@beINSPORTSUSA) December 1, 2017" alt="" />
קנאברו שאיטליה שלו לא תהיה במונדיאל, קאפו וברזיל מועמדים לקחת (Getty)


ואז הגיעו ניקיטה סימוניאן (רוסיה), לורן בלאן (צרפת), גורדון בנקס (אנגליה), פאביו קנבארו (איטליה), קאפו (ברזיל), דייגו מראדונה (ארגנטינה), קרלס פויול (ספרד) ודייגו פורלאן (אורוגוואי), כולם אלופי עולם (אם כי פורלאן לא זכה בעצמו עם אורוגוואי). המנחים גארי ליניקר והעיתונאית הרוסיה מריה קומנדניה. הדירוג נקבע לפי המיקום של הנבחרות בדירוג פיפ"א באוקטובר, ולא לפי הישגי הנבחרות במונדיאלים כפי שהיה בעבר. שינוי אחד נעשה והוא קידומה של רוסיה המארחת (65 בעולם) לדרג הראשון על חשבונה של ספרד שהייתה שמינית באותו דירוג.


11 ערים ו-12 אצטדיונים יארחו את המונדיאל: סנט פטרסבורג (קרטובסקי, 66 אלף מקומות), מוסקבה (לוז'ניקי 81, אוטקיריטיה ארנה 43), ניז'ני נובגורוד (נובגורוד 45), קאזאן (ארנה ,45), יקטרינבורג (סנטרלנה 35), סוצ'י (פישט 48), קלינינגרד (קליניגרד 35), רוסטוב על הדון (ארנה 43), וולגוגרד (ארנה 45), סמרה (קוסמוס 45), וסרנסק (מורדוביה 45). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי