וומבלי יארח שבעה משחקים, יורו 2020 יתחיל ברומא

אצטדיון וומבלי
אצטדיון וומבלי | Gettyimages

אופ"א הודיעה על התוכניות לקראת אליפות אירופה הקרובה, שתתקיים במספר ערים ברחבי היבשת. רבעי הגמר יתקיימו במינכן, באקו, סנט פטרסבורג ורומא. כל הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

אחרי שהגרלת הבתים של המונדיאל הביאה איתה מפגשים מרתקים, היום (חמישי) הודיעה אופ"א על התוכניות שלה לקראת יורו 2020 בטקס בו אלכסנדר צ'יפרין הודיע על הערים המארחות וגם היכן יתקיימו משחקי רבע הגמר.

כזכור, אליפות אירופה הקרובה תתפרס על פני מספר ערים ביבשת הישנה. משחק הפתיחה של הטורניר יתקיים באולימפיקו ברומא, אצטדיון וומבלי בלונדון יארח שבעה משחקים, כמו גם האצטדיון בדאבלין. וומבלי יארח גם את משחקי חצי הגמר והגמר, בעקבות העובדה כי אופ"א לא קיבלה את הבטוחות המתאימות מהנהלת האצטדיון בבריסל, שנותר מחוץ לתוכניות. 

רבעי הגמר יתקיימו באליאנץ ארנה במינכן, באקו באזרביג'אן, סנט פטרסבורג ברוסיה ורומא. שאר המשחקים יתקיימו בסן מאמס בבילבאו, בודפשט, קופנהגן, בוקרשט והאיצטדיון על שמו של יוהאן קרויף באמסטרדם. התוכנית של צ'יפרין היא חלק מהרצון של אופ"א לערוך שינויים עדכניים במבנה האליפות. אחרי שהטורניר הורחב ל-24 נבחרות, כעת הניסיון הבא של אופ"א הוא חלק מהתוכנית להשתוות לגביע העולמי, ששייך לפיפ"א.   

יארח שישה משחקים. וומבלי (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי