רונאלדיניו פרש מכדורגל: "עד עכשיו זה לא היה רשמי"

רונאלדיניו. עוד גדול שפורש
רונאלדיניו. עוד גדול שפורש | צילום: Gettyimages

אחי של הסופרסטאר הברזילאי, רוברט דה אסיס, הודיע על סיום הקריירה המפוארת של הפנומן: "בגדול הקריירה שלו כבר נגמרה, עכשיו זה סופי". הכוכב זכה במונדיאל עם ברזיל ובליגת האלופות עם ברצלונה

(גודל טקסט)

רונאלדיניו פרש רשמית מכדורגל. אחיו של הכוכב הברזילאי שלהטט במדי ברצלונה ונבחרת ברזיל בתחילת המילניום הודיע הערב (שלישי) על סיום קריירה מפוארת, שכללה זכייה בגביע העולם, אליפויות בספרד וזכייה בליגת האלופות.

רוברטו דה אסיס מוריירה, ששימש גם כסוכנו של רונאלדיניו, הוציא את ההודעה שגרמה לאוהדי כדורגל רבים ברחבי העולם להזיל דמעה: "בגדול הקריירה שלו כבר נגמרה, זה פשוט לא היה עדיין רשמי עד עכשיו".

משחקו הרשמי האחרון של הסופרסטאר הברזילאי היה במדי פלומיננסה בשנת 2015, במדיה ערך תשע הופעות. מאז המשחק במדי הטריקולור, רונאלדיניו עלה לכר הדשא בעיקר למשחקי ראווה, וזו תמשיך להיות מטרתו לשנה הקרובה. אחיו הוסיף: "אנחנו מקבלים המון הזמנות למשחקי ראווה".

רונאלדיניו החל את הקריירה המקצוענית שלו ב-1998 במדי גרמיו, בה שיחק עד 2001 וכבש 21 שערים ב-52 הופעות. התחנה הראשונה של הברזילאי באירופה הייתה בפאריס סן ז'רמן, תחת שרביטו של לואיס פרננדס, והוא שיחק בעיר האורות כשנתיים והבקיע 25 שערים. בקיץ 2003 רונאלדיניו חתם בברצלונה, שנאבקה על שירותיו במנצ'סטר יונייטד. בבלאוגרנה הברזילאי סיפק את רגעי השיא בקריירה שלו תחת פרנק רייקארד, תוך כדי שהוא מחזיר את הקבוצות למרכז במת הכדורגל העולמי, לאחר שנים של גמגום.

רונאלדיניו ורונאלדו. הביאו את גביע העולם לברזיל (טוויטר)
רונאלדיניו ורונאלדו. הביאו את גביע העולם לברזיל (טוויטר)

רונאלדיניו זכה עם ברצלונה בשתי אליפויות ספרד, ליגת האלופות ושני גביעי סופר-קאפ ספרדים. ב-2008 השחקן והחיוך העקום עזב את הקאמפ נואו למילאן, ב-2011 חזר לברזיל לפלמנגו, ב-2012 לאתלטיקו מיניירו, בשנת 2014 עבר לקווארטרו המקסיקנית, וכאמור ב-2015 לפלומיננסה. כמו כן, רונאדליניו ערך 97 הופעות במדי נבחרת ברזיל והבקיע 33 פעמים. בשנת 2002 זכה רונאלדיניו במונדיאל, שנערך ביפן ודרום קוריאה, והוביל את הסלסאו ביחד עם רונאלדו וריבאלדו לגביע העולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי