החבר החדש של רונאלדו: סאדיו מאנה חתם באל נאסר

אחרי עונה מאכזבת בבאיירן, הסנגלי עבר לערב הסעודית תמורת 30 מיליון יורו וירוויח למעלה מ-40 מיליון יורו לעונה בחוזה לשלוש שנים. אחרי שגם בנזמה עבר, כעת הזוכה והסגן בכדור הזהב האחרון משחקים במפרץ

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בשנה שעברה סיימו קארים בנזמה וסאדיו מאנה במקומות 2-1 במירוץ לכדור הזהב. כעת, שניהם משחקים בערב הסעודית. אחרי שהזוכה חתם באל איתיחאד, היום (שלישי) הצטרף סגנו מאנה לאל נאסר ושם הוא ישתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו. הסנגלי עוזב את באיירן מינכן אחרי עונה אחת מאכזבת במיוחד, ומצטרף לסוללת הכוכבים שנהרה הקיץ למפרץ.

קבוצתו החדשה של מאנה תשלם עבורו כ-30 מיליון יורו כולל בונוסים, ובכך באיירן תכסה כמעט את כל דמי ההעברה ששילמה עבורו לליברפול בשנה שעברה. מאנה עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לשלוש שנים, כאשר בכל עונה ירוויח למעלה מ-40 מיליון יורו.

שחקן באיירן מינכן, סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | אימג'בנק GettyImages, Helge Prang – GES Sportfoto

לפי דיווח של העיתונאי בן ג'ייקובס, מאנה תחילה לא היה מעוניין במעבר לליגה המתעשרת, אך כאשר ראה כי כוכבים אחרים עוברים לשם הוא שינה את דעתו. העובדה שבאיירן הבהירה לו שהיא לא מעוניינת בו לקראת העונה הבאה גם היא השפיעה מאוד.

מאנה כאמור ישתף פעולה עם רונאלדו, אך אל נאסר התחזקה בעוד מספר שחקנים מהליגות הבכירות באירופה. אלכס טלס ששיתף פעולה עם רונאלדו במנצ'סטר יונייטד הגיע, כמו גם מרצלו ברוזוביץ' מאינטר וסקו פופאנה שהוביל את לאנס למקום השני בליגה הצרפתית בעונה שעברה.