דריכות בנבחרת ישראל לקראת אסטוניה, גיא גודס: "משחק סופר משמעותי"

play
שחקן נבחרת ישראל ג'ון דיברתולומאו עם יפתח זיו | דני מרון
גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל 02:17

הנבחרת קיימה אימון שני באולם בטאלין לקראת המשחק ביום ראשון (19:00) נגד היריבה שהפתיעה את גרמניה במשחק הראשון. דיברתולומיאו וסורקין צפויים לקבל דקות משמעותיות, שגב והובר מחוץ לסגל. המאמן: "הכוח של האסטונים זה השלשות"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדורסל תמשיך מחר (ראשון, 19:00) את קמפיין מוקדמות אליפות העולם כשתתארח בטאלין אצל נבחרת אסטוניה. הנבחרת גברה במשחק הראשון שלה במוקדמות ביום חמישי 61:69 על נבחרת פולין בדרייב אין, בעוד האסטונים הפתיעו את נבחרת גרמניה בחוץ 66:69.

ישראל נחתה אתמול בצהריים בטאלין בטיסה פרטית ואל הנבחרת חברו ג'ון דיברתולומיאו ורומן סורקין ששיחקו יום קודם לכן עם מכבי תל אביב נגד אלבה ברלין בגרמניה. השניים התאמנו אתמול עם חבריהם, ועל פי אנשי הנבחרת הגיעו במצב רוח מצוין והם צפויים לשחק מחר דקות משמעותיות.

שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין
הגיע במצב רוח מצוין. רומן סורקין | דני מרון

בנבחרת כבר ערכו תדריך וידאו ראשון לקראת ההתמודדות, כשעיקר תוכנית המשחק מדברת על עצירת משחק השלשות של הנבחרת המקומית, שנוהגת לזרוק הרבה מאוד שלשות וקלעה 11 מהם בניצחון על גרמניה. בישראל רוצים לשלוט בקצב מצד אחד, אבל לדעת לנצל את משחק המעבר לטובת נקודות קלות בצד ההתקפי.

איתי שגב ורועי הובר נותרו מחוץ לסגל של גיא גודס הפעם. הסגל למשחק: גל מקל, ג'ון דיברתולומיאו, ים מדר, יפתח זיו, רפי מנקו, אדם אריאל, גיא פניני, ג'ייק כהן, תומר גינת, רומן סורקין, נמרוד לוי ועידן זלמנסון.

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס
מאמן נבחרת ישראל גיא גודס | דני מרון

"ראינו את האסטונים מנצחים את גרמניה, אנחנו יודעים מה החוזקות והחולשות שלהם, הם אוהבים לזרוק הרבה שלשות, זה הכוח שלהם, הם קלעו 11 שלשות נגד הגרמנים", אמר גיא גודס לקראת המשחק, "צריכים להיות מרוכזים במשחק המעבר, לא לפספס שחקנים, בלי עזרות מיותרות כדי לא לקבל שלשות מיותרות. צריכים להגיע למקומות שאנחנו רוצים גם התקפית והגנתית ולנצח את המשחק הזה כי הוא משחק סופר משמעותי".

המאמן הוסיף ואמר: "אני מאוד מתרשם מרמת המחויבות של הנבחרת ושל כל השחקנים, לא רק שלהם, כל מי שמסביב לנבחרת נותן 100 אחוז להצלחה. השחקנים מתאמנים קשה ועובדים חזק, רוצים לנצח ולהצליח, אני נהנה וכיף לי. ההשתלבות של רומן וג'ון די טובה, הם כבר היו בנבחרת, מכירים את התרגילים שלנו, היו באימון אחד בתחילת הקמפיין, עשו אימון אתמול, הבינו את הקונפסט, הם מחויבים ויכולים לעזור לנו להצליח. הם שחקני יורוליג שהיו במעמד הזה, כל אחד יכול להביא מהפן שלו להצלחת הנבחרת".