ג'ייק כהן ישחק בשני משחקי הנבחרת נגד גרמניה, יפתח זיו רק בראשון

play
ג'ייק כהן עם יפתח זיו, נבחרת ישראל | דני מרון
המנהל המקצועי של בני הרצליה זופר אבדיה חוגג את הזכייה בגביע המדינה 01:39

מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם איגוד הכדורסל על שחרורו של שחקן הפנים לשני המשחקים ב-25 וב-28 בפברואר ואילו הגארד יצורף רק למשחק הראשון בדרייב אין. תמיר בלאט ישוחרר מאלבה ברלין למשחק בגרמניה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תתכנס ביום שני הקרוב לקראת החלון השני במוקדמות אליפות העולם 2023 בו תפגוש את נבחרת גרמניה פעמיים בימים שישי ושני.

שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט נגד מכבי תל אביב
שוחרר מאלבה למשחק בגרמניה. בלאט | דני מרון

אחת השאלות בתקופה האחרונה סביב סגל הנבחרת הייתה מי משחקני מכבי תל אביב ישוחרר לטובת החלון, ולוואלה! ספורט נודע כי ג'ייק כהן ישוחרר ממכבי לשני המשחקים, כמו בחלון הקודם, ואילו יפתח זיו ישוחרר רק מהמשחק הראשון נגד אלבה ברלין וישוב למשחק הביתי נגד באסקוניה ביום שלישי לאחר מכן ולא ייצא עם הנבחרת לגרמניה. בשורה נוספת לנבחרת היא שחרורו של תמיר בלאט מסגל אלבה ברלין לטובת המשחק של ישראל בגרמניה ביום שני ה-28 לפברואר.

ישראל פתחה את מוקדמות אליפות העולם עם ניצחונות על פולין בבית ואסטוניה בחוץ, וכאמור תפגוש את גרמניה למשחק ביום שישי הבא ה-25 בפברואר, בדרייב אין, ושלושה ימים לאחר מכן בגרמניה. שני ניצחונות לא רק שיבטיחו את מקומה של ישראל בשלב הבתים הבא, אלא גם ישימו אותה בעמדת זינוק מצוינת לקראת עלייה לאליפות העולם.