דני אבדיה החולה לא ימריא עם הנבחרת לגאורגיה, בארה"ב טוענים: נדבק בקורונה

שחקן וושינגטון שכיכב מול אובורן במשחק החזרה למדים הלאומיים, ייעדר. ניב משגב ונועם דוברת שוחררו מהסגל, שכולל כעת 15 שחקנים

(גודל טקסט)

בארצות הברית מדווחים כי דני אבדיה חולה בקורונה, ולכן לא ייצא עם נבחרת ישראל לצמד המשחקים עם גיאורגיה. שחקן וושינגטון וויזארדס יישאר בארץ כדי להחלים, ורק אז יחזור להתאמן עם הנבחרת. אבדיה חש ברע אמש והוחלט לבסוף לא להוציא אותו לנסיעה לטביליסי הערב (רביעי). לאחר אימון הצהריים הוחלט כי ניב משגב ונועם דוברת ינופו מסגל הנבחרת, שצומצם ל-15 לקראת משחקי מוקדמות המונדובאסקט.

אי יציאתו של אבדיה היא התקלה הראשונה של הנבחרת בהכנה שנפתחה עם ניצחון על אוניברסיטת אובורן שלשום. בנבחרת קיוו לרשום דקות ראשונות בסגל מלא לקראת המשימות שעומדות בפניהם, אך המחלה של שחקן וושינגטון וויזארדס קלקלה את התוכניות. מי שכן אמורים לנסוע ולהיות חלק מהסגל לשני המשחקים בשישי ושבת אחרי שלא שיחקו נגד אובורן הם ג'ון דיברתולומיאו, יובל זוסמן, תמיר בלאט, גל מקל, נועם דוברת ורפי מנקו.

דני אבדיה נבחרת ישראל
שיבוש בהכנה. אבדיה | ברני ארדוב

הנבחרת תצא לטביליסי לצמד משחקים נגד גיאורגיה בסוף השבוע, תשוב לארץ ותקיים שני משחקים בשבוע הבא נגד רומניה בהיכל שלמה. ישראל תשחק בטמפרה נגד פינלנד ב-25 באוגוסט במשחק חשוב במסגרת מוקדמות אליפות העולם ושלושה ימים לאחר מכן תארח בהיכל שלמה את נבחרת שבדיה. את יורובאסקט 2022 תפתח ישראל ב-2 בספטמבר בפראג ותשחק בבית אחד עם פולין, הולנד, צ'כיה, סרביה ופינלנד כשארבע הראשונות מעפילות לשמינית הגמר בברלין.