ג'ון דיברתולומאו ונועם דוברת שוחררו מסגל נבחרת ישראל ליורובאסקט

play
ג'ון דיברתולומאו, שחקן נבחרת ישראל | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.8 05:11

רגע לפני היציאה לאליפות אירופה, בנבחרת ניפו שני שחקנים ופרסמו את ה-12 שיוצאים לפראג, שם ינסו לעבוד על הכימיה הקבוצתית

(גודל טקסט)

שחקנה של מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו שוחרר היום (שני) מסגל נבחרת ישראל ולא ייצא לאליפות אירופה שתחל ביום שישי בפראג. המתאזרח של הנבחרת לא נרשם להפסד במוקדמות המונדובאסקט לשבדיה אמש והעביר מסר כי אם זה המצב יעדיף לא לצאת לאליפות, ואכן לאחר התייעצות של הצוות המקצועי הוחלט לוותר על שירותיו. פרט אליו נופה ברגע האחרון גם נועם דוברת.

הנבחרת תערוך מחר את האימון האחרון שלה על אדמת ישראל לפני היציאה לפראג, כשאחת המטרות המרכזיות של הצוות מלבד נושאים טקטיים לקראת המשחק נגד פינלנד הוא ניסיון עבודה על הכימיה והחזרת התלכיד שנראה שנפגע בשבוע החולף.

שחקן נבחרת ישראל ג'ון דיברתולומאו
נשאר בחוץ. ג'ון דיברתולומאו | ברני ארדוב

ביום רביעי בבוקר תצא ישראל לפראג ותתאמן באולם בו ייערך בית ד' עד לפתיחת האליפות ביום שישי. הנבחרת תשחק נגד פינלנד בשישי, הולנד בשבת, פולין בשני, סרביה בשלישי וצ'כיה המארחת בחמישי. ארבע הראשונות תעפלנה לשלב שמינית הגמר.

הסגל הסופי לאליפות אירופה והמשלחת המלאה כוללת את השחקנים: גל מקל, ים מדר, תמיר בלאט, יובל זוסמן, דני אבדיה, רפי מנקו, גיא פניני, נמרוד לוי, תומר גינת, ג'ייק כהן, עידן זלמנסון, רומן סורקין. מאמן גיא גודס, עוזרי מאמן נדב זילברשטיין ודרור כהן, סקאט יואב שמיר, מנהל מקצועי פיני גרשון, מאמן כושר רימון יבזורי, רופא ד"ר ניב דריאנגל, פיזיוטרפיסטים עידו דנה ונטע כץ, איש משק יוסי שי, דובר חגי סגל, מנהל נבחרת מוטי דניאל, ראש משלחת עודד נחמן, יו"ר הועדה המקצועית עמוס פרישמן.