גיא גודס: "הסיכויים 60:40 לצ'כיה, תהיה מלחמה במשך 40 דקות"

play
שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.9 04:52

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל אחרי ההפסד לסרביה ולקראת המפגש בחמישי מול המארחת: "חבל שננו לא עשה את העבודה בשבילנו". מנקו: "לא מסתפקים בהופעה מכובדת"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיוותה לסיים את הערב (שלישי) עם הכרטיס לשמינית גמר היורובאסקט, אבל התוצאות האחרות בבית לא האירו לה פנים, היא נכנעה 89:78 לסוללת הכוכבים של סרביה החזקה וכעת ההכרעה עוברת למשחק ביום חמישי מול צ'כיה, קרב על המקום השלישי בבית.

ים מדר כיכב עם 20 נקודות (כולל 4 מ-6 לשלוש), דני אבדיה קלע 14 נקודות וזה היה רחוק מלהספיק מול הופעה אדירה של ניקולה יוקיץ' שסיים עם 29 נקודות.

בסיום אמר המאמן גיא גודס: "אני גאה מאוד בשחקנים שלנו על איך שבאנו למשחק עם כל הכישרון שיש להם. ראינו מה הם עשו לפינלנד ולאחרות, אבל אמרתי לשחקנים שאת הפערים הגדולים נסגור עם אנרגיות ושלא לוותר, היינו קרובים עד שהם פתחו פער קטן בסיום. השארנו הכל על המגרש, יש לנו עוד יומיים משחק שהוא כמו גמר גביע".

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס
הסיכויים לטובת צ'כיה, טוען גיא גודס | רויטרס

לקראת צ'כיה הוסיף המאמן הלאומי: "זה משחק מכריע, מי שינצח אותו יעלה לשלב הבא ויהיה קשה כי נשחק נגד קבוצה ביתית עם קהל. אני סומך על הנבחרת והשחקנים שיתנו את כל כולנו, ננסה לעשות משחק טוב כדי להגיע לברלין לשלב הבא. חבל שננו לא עשה את העבודה היום, פגשתי אותו במסדרון והוא אמר שהוא ניסה ולא הצליח. זה מפגש פיקנטי שלו נגדנו, בסופו של דבר על המגרש יש שחקנים. תהיה מלחמה של 40 דקות וננסה לגבור עליהם. הסיכויים הם 60:40 לצ'כיה, אי אפשר להתעלם מזה שמשחקים בבית שלהם, אבל יש לנו הרבה שחקנים ששיחקו במעמדים האלה, מבחינתי צריך לבוא נחוש כנבחרת, לתת הכל בכל רגע נתון ולקוות ליום טוב שהדברים יסתדרו לנו".

רפי מנקו סיכם: "אני גאה בחברים שלי לקבוצה. באנו לשחק נגד קבוצה חזקה מאוד, היינו קצרים בסיום, אבל אנחנו נבוא למשחק גדול נגד צ'כיה באותה גישה שהיינו בה היום. זה משחק טוב מאוד שלנו, רצינו לנצח ואנחנו לא מסתפקים בהופעה מכובדת, אבל באנו אחרי הפסד מבאס לשחק נגד נבחרת עדיפה עלינו בצורה משמעותית. נלחמנו והיינו שם והקשינו עליהם, עם סלים גדולים הם הצליחו לגמור את הסיפור. הפנים שלנו למשחק נגד צ'כיה, יהיה משחק טוב".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן, פראג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי