"ג'ורדן החדש, הטוב מכולם": מהומס סוגר על בריידי, ולא מתכוון לעצור

play
פטריק מהומס לאחר הזכייה בסופרבול | GettyImages, Michael Reaves
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2 07:49

הקוורטרבק האגדי חגג סופרבול שלישי ו-MVP שלישי אחרי תצוגת קלאץ', בארה"ב מבינים שהוא עשוי לאיים על ה-GOAT: "בשורה הראשונה של היכל התהילה כבר עכשיו. הוא מחכה לבריידי בפינה"

(גודל טקסט)

פטריק מהומס הופך לאיום ממשי על מורשת ה-GOAT של טום בריידי. זו כנראה השורה התחתונה אחרי סופרבול 58, בו הקוורטרבק של קנזס סיטי צ'יפס הוליך אות לניצחון 22:25 דרמטי על סן פרנסיסקו פורטי ניינרס אחרי הארכה.

למרות עונה מלאה בתלאות ועל אף סימני שאלה רבים סביב האיכות והרמה של השחקנים שקובצו סביבו, מהומס חוגג בסופו של דבר סופרבול שלישי בקריירה. זו גם הפעם השלישית שבה הוא נבחר ל-MVP.

מהומס הפך לשחקן השלישי בלבד אי פעם שזוכה בתואר שלוש פעמים לצד ג'ו מונטנה וטום בריידי. הוא גם הפך לראשו שזוכה בפרס ה-MVP פעמיים ברצף, אחרי שורה של מהלכים קריטיים, כולל מסירה לטאצ'דאון למקול הארדמן שלוש שניות לסיום בהארכה.

כשהוא רק בן 28, מהומס נראה כמי שמסוגל לקרוא תיגר על בריידי, שיאן כל הזמנים עם 7 זכיות בסופרבול. אחרי שזכה בשלושה סופרבולים בחמש שנים (ובסך הכל 6 שנים מאז שהפך לקוורטרבק פותח), הוא צועד בדרך הנכונה. לשם השווא, בגילו היו גם לבריידי שלושה סופרבולים, אבל רק שתי זכיות ב-MVP.

"הוא הטוב מכולם. הוא הסטנדרט. הוא המייקל ג'ורדן", שאג בהתלהבות טוני רומו בשידור המשחק שניות אחרי הסיום. קוורטרבק העבר בומר אסיאסון, שאף הוא פירשן את המשחק, אמר ש"כבר היום מהומס הוא הול-אוף-פיימר מהשורה הראשונה", וגם ביל סימונס, אוהד מפורסם של הפטריוטס, הודה ש"מהומס רשמית מחכה לבריידי בפינה. ואני לא אוהב את זה".

כך או אחרת, מהומס ממש לא מתכוון לעצור כאן. "עוד לא גמרנו. אנחנו קבוצה צעירה והדבר הזה זה הולך להימשך עוד הרבה שנים", הבטיח מהומס בסיום. אם הוא יישאר בריא, סיכוי גבוה שהוא יקיים את ההבטחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי