נתניה צפויה לשנות מערך נגד רעננה, אכזבה מרומן גולובארט

רומן גולוברט
רומן גולוברט | עדי אבישי

דראפיץ' וברדה מתכננים מעבר לשיטת 4-5-1. בקבוצה לא מרוצים מהבלם הספרדי, שעשוי להיות מודח מההרכב ואף לעזוב אם ימצא קבוצה. אזולאי תורגל במקומו וג'אבר במקום כחלון, קהת וכהן יחזרו ל-11 יחד עם בצ'יראי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה המשיכו הבוקר (חמישי) בהכנות לקראת המשחק הגורלי נגד הפועל רעננה בשבת וצוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ערכו תרגול ראשוני של ההרכב במגרש האימונים בבת חפר.

על פי המסתמן הצמד מתכנן מספר שינויים, כאשר בחוליית ההגנה, רומן גולובארט צפוי להיות מודח מההרכב לטובתו של דולב אזולאי. במועדון קיימת אכזבה מהספרדי, כשלא מן הנמנע שאם ימצא קבוצה, הוא יעזוב את המועדון. גם ויקי כחלון נשאר מחוץ ל-11 וכארם ג'אבר הצעיר תורגל במקומו. מוחמד זבידאת אמנם שב להתאמן, אך נכון לרגע זה בקבוצה לא רוצים לקחת סיכון ולשלבו במהירות.

סתיו פיניש צפוי לשמור על מקומו במרכז השדה, בעוד רועי קהת ואלמוג כהן יחזרו מהרחקה ישירות להרכב. גם יחמיר היקה, שלא פתח בעמדתו הטבעית במשחקים האחרונים, צפוי לשוב לקישור. נתניה עשויה לעבור למהלך של 4-5-1, אותו לא ניסו בקבוצה בתקופה האחרונה.

פאטוס בצ'יראי, שסופסל במשחק האחרון לאחר שביקר במולדתו לרגל הולדת בנו, צפוי לפתוח בחלק הקדמי כשגבי קניקובסקי יהיה זה שישלים את חוליית הקישור.


רועי קהת יחזור מהשעיה ישירות להרכב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי