הסקנדלים מסרבים להיגמר: ניימאר הלך מכות במועדון לילה

ניימאר עם ברונה
ניימאר עם ברונה | מסך, אינסטגרם

לעיני עוברי האורח ההמומים, כוכבה של פ.ס.ז' תועד בברזיל בדחיפות וצעקות הדדיות עם גבר נוסף, שככל הנראה עקץ אותו על היחס שלו לזוגתו ברונה

(גודל טקסט)

הסקנדלים פשוט מסרבים להיגמר בגזרתו של ניימאר. אחרי הסכם הזוגיות שחשף כי הברזילאי וזוגתו ההרה ברונה ביאנקרדי מסכימים שמותר לו לשכב גם עם נשים אחרות, ולאחר התנצלותו על היחס הרע והסבל שגרם לה, והביקורת החריפה מאחותה של ברונה נגד כוכב פריז סן ז'רמן באינסטגרם, כעת הגיע שיא חדש: ניימאר הלך מכות במועדון לילה בריו דה ז'ניירו.

בסוף השבוע האחרון הכדורגלן בן ה-31 נצפה מתווכח עם גבר נוסף במועדון לילה בעיר הברזילאית סמוך להופעה של הזמר טייאגו בארבוסה. למועדון הגיע ניימאר מלווה בזוגתו ברונה, אך הערב הסלים כאשר הוא והאדם הנוסף החלו בדחיפות ובצעקות הדדיות, כפי שפירסמו ב-Marca. ברגע שהעניינים התחממו פיזית, המאבטחים במקום הוזעקו להפריד בין השניים ועוברי האורח ההמומים לא האמינו שראו את הכדורגלן המפורסם מתנהג בצורה כזאת.

הסיבה שגרמה לכל הבלאגן הזה אינה ידועה, אבל מקורות סיפרו שייתכן והעניין קשור "למשפט העוקצני שאותו גבר צעק לעבר ניימאר על היחס שלו לברונה", כך כתבו באתר הספרדי. את ימי החופשה האחרונים שלו מבלה הכדורגלן בברזיל בקרב משפחתו, כשהוא ומשפיענית הרשת שלו מצפים לבת. בכותרות הוא מככב באופן שבועי, ונקווה בשבילו שאולי לואיס אנריקה, מאמנה החדש של פ.ס.ז' שמכיר את ניימאר היטב מהקדנציה בברצלונה, אולי יצליח לרסן במעט את הכוכב ולהחזירו אל היכולות אשר הציג בימים הטובים.

עוד באותו נושא: ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי