"טעיתי בענק": ניימאר מתוודה מול כולם אחרי ההסכם הסודי שדלף

ניימאר
ניימאר | NurPhoto / Contributor

לאחר שנודע כי הכוכב הברזילאי רשאי לנהל יחסים מיניים עם נשים אחרות אם יעמוד בשלושת התנאים שהוצבו לו, הוא העלה לאינסטגרם פוסט יוצא דופן: "אני לא יכול לדמיין את החיים שלי בלעדייך", טען

(גודל טקסט)

אחרי שנחשף ההסכם ש"מאפשר לו לבגוד", ניימאר התוודה בפני 210 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם: טעיתי בענק. הברזילאי הבהיר כי ינסה לעשות הכל על מנת שהזוגיות שלו עם ברונה ביאנקרדי תצליח. "ראיתי כמה סבלת וכמה בכל זאת רצית להיות לצידי. הפסקתי לעשות שגיאות, ואני לא יכול לדמיין את החיים בלעדייך", כתב כוכב פריז סן ז'רמן. 

הכדורגלן השתפך בפוסט שכתב ונשבע שיעשה הכל כדי שהזוגיות תצליח,, כשאחת הסיבות לכך היא התינוק לו השניים מצפים. הזוג המפורסם חשף את מין התינוק במסיבת הכי מושקעת ומוגזמת שהשאירה את כל המוזמנים המומים, ושניהם באופוריה לאחר שגילו שהם מצפים לבת. 

למרות שהתגובות על הפוסטים של שניהם חסומות, זה עדיין לא מנע מהעוקבים לתהות לעצמם ולכתוב בכל מקום ברשתות החברתיות את הביקורת שלהם אחרי הווידוי שלו: "איך תרגיש אם החבר של הבת שלך יחתום איתה חוזה שהוא יכול לבגוד בה?", "קיבלת את הדייסה שבישלת"", "תשמור על הבת שלך כמו שאחרים צריכים לשמור על הילדות שלהם ממך", הטיחו בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי