אחת משבע: מה קורה למכבי תל אביב במחצית הראשונה?

play
דן ביטון | אריאל שלום
קניקובסקי המחליף קבע 1:1 בצלייה, מכבי ת"א עלתה לשלב הבתים בקונפרנס ליג 03:17

שבעה משחקים קיימו הצהובים בחודש אוגוסט - רק מול בני סכנין הם ירדו להפסקה רגועים עם יתרון. אז מה הסיבות לפתיחות הרעות והאם זה צירוף מקרים? שחקן בקבוצה: "ברור שחייבים לתת על זה את הדעת"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אם יש משהו שבלט יותר מכל בחודש האחרון במכבי תל אביב, זהו הפער בין המחצית הראשונה למחצית השנייה. שבעה משחקים קיימה הקבוצה של רובי קין במהלך חודש אוגוסט – רק באחד מהם, אצל בני סכנין במסגרת גביע הטוטו, היא ירדה להפסקה כשהיא צועדת ביתרון.

ביום חמישי האחרון ירדה מכבי תל אביב להפסקה כשהיא פיגור 1:0 נגד צלייה בסלובניה בקונפרנס ליג. ביתר חמשת המשחקים שקיימו בחודש אוגוסט, סיימו הצהובים את המחצית הראשונה בתיקו אחרי לא מעט החמצות. שלשום זה כבר הרתיח את רובי קין ששטף את השחקנים בהפסקה והרים את קולו יותר מפעם אחת.

עוד על מכבי תל אביב

באירלנד בונים עליו: "רובי קין סולל את דרכו לאימון הנבחרת" מכבי תל אביב תקבע שיא באיסלנד. יונתן כהן: "ננסה לסיים ראשונים" התחלה וסיום בבלומפילד: מועדי משחקיה של מכבי תל אביב בקונפרנס ליג

"אין ספק שיש כאן משהו שאנחנו צריכים לטפל בו ולתת עליו את הדעת", העיד אחד משחקני הקבוצה אחרי שהיא שבה אתמול בבוקר לארץ. "זה דפוס שחוזר על עצמו. כשמחמיצים הרבה, אז לפחות מגיעים למצבים. אבל ביום חמישי היינו לא מספיק טובים במחצית הראשונה. מה שהיה בסלובניה לא היה דומה למשחקים הקודמים וצריך לתת את הדעת על זה. אנחנו חייבים לפתוח חזק עם שערים ולא לתת למשחק להיגרר עמוק לתוך המחצית השנייה".

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי