מכבי תל אביב יודעת? רובי קין סולל את דרכו לתפקיד יוקרתי

play
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב | אריאל שלום
קניקובסקי המחליף קבע 1:1 בצלייה, מכבי ת"א עלתה לשלב הבתים בקונפרנס ליג 03:17

ב"סאן" שיבחו את מאמן מכבי תל אביב וטענו שהוא סולל את דרכו לנבחרת אירלנד: "האירי היחיד שיאמן בשלב בתים אירופי. מגיע לו קרדיט על מה שהוא עושה במכבי ת"א, גם אם המצב הגאופוליטי בישראל מעצבן אנשים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ההתחלה המוצלחת לקדנציה של רובי קין כמאמן מכבי תל אביב מגדילה את העניין ואת רמת הציפיות ממנו במולדתו. ה"סאן" האירי פרסם הבוקר (שבת) כתבה תחת הכותרת: "רובי קין סולל את דרכו לאימון נבחרת אירלנד עם פתיחה חזקה במכבי תל אביב – אחרים עשויים ללכת בעקבותיו".

במאמר ציינו שבניגוד לרוי קין, ששמו עולה תמיד באופן טבעי כשהנבחרת מחפשת מאמן, אבל הוא מצדו מעדיף את עמדת הפרשן ולא עמד על הקווים כבר 12 שנים, רובי "מניח את היסודות שעשויים להפוך אותו למאמן אירנלד ביום מן הימים".

"העובדה שזה קורה בישראל מביאה עמה אלמנט של 'רחוק מהעין – רחוק מהלב' בנוגע לחלוץ העבר, שבחר ביעד מחוץ לרדאר וגם מחוץ לגבולות לפי הדעה הפוליטית של חלק מהאנשים", ניתחו בכתבה באזכור לביקורות שספג קין על הגעתו לישראל.

עם זאת, המאזן המוצלח שהשיג האירי בן ה-43 עד כה כמאמן הצהובים, זיכה אותו בשבחים: "יליד דבלין רשם התחלה ראויה. הוא ניצח 1:4 במחזור הראשון בליגה והוביל את המועדון לקונפרנס ליג, מה שהופך אותו לאירי היחיד שיאמן בשלב בתים אירופי העונה. מתוך שמונה משחקים הוא ניצח שישה וסיים שניים בתיקו, כשמאזן השערים הוא 5:21. חייבים גם לקחת בחשבון שזה המינימום שמכבי מצפה לו. מדובר במועדון הגדול ביותר בישראל, עם התקציב הכי גדול ועם הכי הרבה אוהדים וציפיות".

ב"סאן" הוסיפו: "זו הייתה החלטה הרת גורל עבור רובי, בהתחשב בכך שכישלון עשוי לרדוף אותו בהמשך. אבל הוא קפץ על ההזדמנות, המשיך בעבודה וכעת הזרקור יופנה אליו יותר בעקבות ההופעה בקונפרנס ליג. מה שהוא מנסה לעשות צריך להעניק לו קרדיט באירלנד, גם אם המצב הגאופוליטי בישראל מעצבן אנשים. מעטים המאמנים שמפלסים לעצמם דרך מחוץ לליגה האירית. רובי קין יצא לבחון את עצמו, אנחנו עדיין לא יודעים אם הוא מאמן טוב או רע – אבל הוא עומד להראות לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי