אחרי 3 חודשים: עדן פינס מאורסת לכדורגלן מתיאס נורמן

עדן פינס | צילום: אינסטגרם

מרגש: הדוגמנית, הפרזנטורית ואשת העסקים הופתעה בסוף השבוע האחרון עם הצעת נישואים גרנדיוזית בדובאי, וכמובן שאמרה כן! המדור מאחל המון מזל טוב

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם על השלט "עדן אני אוהב אותך", שהתנוסס באמצע מועדון לילה בדובאי כשמתיאס נורמן החליט להפתיע את עדן פינס, בת הזוג שלו בשלושת החודשים האחרונים? אז זהו, שמדובר בהפתעה הרבה יותר גדולה מזה – הכדורגלן הנורווגי שלף טבעת והציע לדוגמנית הישראלית נישואים!!! זה קרה בדיוק לפני יומיים, אז עדן שיתפה את הרגע המרגש, אך טרם חשפה כי מדובר בהצעת נישואים.

עדן פינס ומתיאס נורמן | מסך, אינסטגרם

בתוכנית 'ערב טוב עם גיא פינס' דאגו לפרסם את שאר הפרטים העסיסיים מאותו הרגע המרגש והמפתיע. נורמן כרע ברך במהלך הבילוי המדובר, שלף טבעת והיא ענתה לו "כן", ככה שמגיע לזוג המאורס הרבה מזל טוב. לכדורגלן בן ה-27 לקח זמן קצר להבין שהישראלית הלוהטת בת ה-26 היא האחת. ישראלים שבילו בדובאי בסוף השבוע דיווחו לפינס על הצעת נישואים גרנדיוזית עם שטיח אדום ופרחים, הצעה שלא תוכננה עדיין להתפרסם.

עדן פינס ומתיאס נורמן. מבלים בדובאי | מסך, אינסטגרם

עדן וגם מנהליה מסרבים להגיב על החדשות האלו. היא ונורמן מבלים בדובאי בימים האחרונים, כאשר הוא בחר לשלוח לה מטוס פרטי למקום הקרוב ביותר שבו הם יכולים להיפגש. הקשר הנורווגי משחק באל ריאד הסעודית, מה שאומר שעדן אינה יכולה להיכנס לסעודיה ולכן דובאי היא הפיתרון הטוב ביותר למפגש. כזכור, כפי שעדן סיפרה בראיון שלה ל-"מחוץ לקווים", אלי דסה, ששיחק עם נורמן בדינמו מוסקבה, הוא השדכן שבזכותו השניים הכירו – כך שמקומו בגן עדן שמור. טבעת יש, אבל פוסט זוגי עדיין אין – מה שכנראה ישתנה בימים הקרובים, אז תגידו מברוק!!!

עדן פינס ומתיאס נורמן. מבלים בדובאי | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי