הכדורגלן הימם את עדן פינס מול כולם: "אני אוהב אותך"

play
עדן פינס | מסך, אינסטגרם
"מחוץ לקווים" על עדן פינס ובן זוגה החדש, הכדורגלן מתיאס נורמן 00:52

אחרי שחשפה כי אלי דסה שידך ביניהם וסיפרה שהוא "בחור מאוד רומנטי", מתיאס נורמן הדהים את הדגומנית הישראלית עם שלט באמצע מסיבה בדובאי. בדרך לחתונה שלישית של אישה ישראלית עם כדורגלן זר?

(גודל טקסט)

אחרי שחשפה שקפטן נבחרת ישראל אלי דסה שידך בינה לבין הכדורגלן מתיאס נורמן, עדן פינס זכתה להפתעה מהממת. הדוגמנית הישראלית שנמצאת בלו"ז טיסות צפוף כבר שנים בשל הקריירה המשגשגת שלה, עלתה על מטוס ונחתה בדובאי, שם משחק הקשר שלה בקבוצת אל ריאד, לאחר שכידוע עזב את דינמו מוסקבה. 

הפתעה בדובאי | מסך, אינסטגרם

עדן סיפרה בראיון ב"מחוץ לקווים" שבן הזוג שלה הוא בחור מאד רומנטי, לאחר שהחליף את תמונת הפרופיל שלו באינסטגרם לתמונה משותפת של שניהם. אתמול, בזמן שהשניים בילו במועדון לילה בעיר השוקקת, נורמן דאג לשלט ניאון ענק במיוחד עבור החברה הישראלית שלו וכתב לה: "עדן, אני אוהב אותך". בת ה-26 שיתפה את הרגע המרגש בפני 900 אלף העוקבים שלה והדביקה לכדורגלן נשיקה ענקית.

בזמן שהיחסים ביניהם מתחממים, רק נזכיר שאת תחילת הזוגיות הם עשו כמו רבים וטובים באינסטגרם: "אלי (דסה) אמר לו 'תשמע, יש מישהי שהיא בול אתה באופי ובול הטעם שלך אבל אין מצב שהיא תענה לך'. אז מתיאס אמר לו 'מה? תראה אותי'. ובאמת בהתחלה לא עניתי לו כי לא שמתי לב להודעה, אז הוא בא למחוק אותה ואז נכנסתי אליה".

שתי נשים שהתחתנו עם שחקני כדורגל מפורסמים כבר יש לנו (מישל וקורל), עדן ומתיאס מתקרבים עוד ועוד ועכשיו רק נותר לחכות להבין מה קורה בין ירדן אדרי וקיליאן אמבפה. ישראל חזק על המפה! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי