מכבי חיפה גיששה אצל טוריאל, וכבר מתחילה לחפש מחליף לפיירו

play
ברק בכר | דני מרון
צפו: פיירו ודוד שוב הצטיינו, מכבי חיפה דרסה 1:4 בחוץ את הפועל באר שבע 02:55

הירוקים בדקו אפשרות לצרף את שחקן הפועל תל אביב, שבכל מקרה נמצא בעדיפות נמוכה. במועדון כבר מנסים לאתר חלוץ מוביל במקום פיירו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה מהניצחון 1:4 אמש (שלישי) בטרנר, מול הפועל באר שבע שתמיד מקשה עליה, במיוחד במגרשה הביתי. מסאי דגו החמיא בסיום לשחקניו על היכולת אך בעיקר על הגישה והמקצוענות עד לרגע האחרון. מחמוד ג'אבר זכה למחמאות על היכולת והדומיננטיות.

מעבר לניצחון, כולם התעסקו בדין דוד וברצון לראות אותו מסיים כמלך השערים. דוד כבר עם 20 כיבושים כשמתחתיו ערן זהבי עם 19, ופרנזי פיירו אורב עם 18.

בנוגע לעונה הבאה, ברק בכר כבר עובד מאחורי הקלעים. במועדון בודקים אופציות של מחליפים לפיירו שאמור להימכר הקיץ, למרות שלא יהיה פשוט למצוא מחליף שיספק מספרים דומים.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה
פרנזי פיירו | ברני ארדוב

עוד בליגת העל

קין החמיא למחליפים, דוידה: "חשוב לזהבי לסיים כמלך השערים" הרביעיה מגבירה את תחושת הפספוס? דגו: "חבל שנפלנו במאני טיים" אוהדי באר שבע זעמו, ברדה הודה: "הייתה תבוסה מחפירה" הבן של איל ברקוביץ' פרש ותקף: "כולם צבועים, מאמנים חסרי מושג"

במועדון גיששו בנוגע לקשר הפועל תל אביב, סתיו טוריאל, אך בשלב זה הוא נמצא בעדיפות נמוכה. טוריאל חתם בינואר על חוזה ארוך טווח בהפועל תל אביב, אך בשל ירידת הקבוצה עשוי להימכר הקיץ.

עוד באותו נושא: ליגת העל, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי