לוותר על אלכסנדר ארנולד וטריפייר: העצות באנגליה לסאות'גייט

play
חלק מאשימים אותו, אחרים מאשימים את השחקנים. סאות'גייט | אימג'בנק GettyImages, James Gill - Danehouse
צפו: נבחרת אנגליה שוב נראתה רע וספגה שער אדיר מול נבחרת דנמרק 04:07

ב"דיילי מייל" ניתחו את היכולת של ה-11 שפתחו עד כה ביורו, הציעו להעלות מהספסל את גומז ומאינו וסימנו: "זה השחקן שיכול להיות האס של הנבחרת"

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה פתחה את שלב הבתים של יורו 2024 עם ניצחון 0:1 על סרביה ו-1:1 עם דנמרק שהציבו אותה בעמדת עלייה לשמינית הגמר עם 4 נקודות, אך גם הסגל והצוות המקצועי של שלושת האריות יודעים שאחת הפייבוריטיות לזכייה בטורניר רחוקה מלהרשים. במשחק הראשון זה הסתיים בניצחון דחוק ביכולת לא מספיק טובה, כשהתיקו במחזור השני כבר הבליט את רוב הבעיות של הנבחרת האנגלית, עם גל של ביקורות על ניהול המשחק והסגל של גארת' סאות'גייט.

לקראת מחזור הסיום במשחק החשוב נגד נבחרת סלובניה (שלישי, 22:00, ספורט1), בתקשורת האנגלית הציבו אפשרויות פעולה עבור מאמן הנבחרת, עם רעיונות לשינויים בהרכב ש"הוא חייב לבצע כדי לשנות משהו".

ב"דיילי מייל" הציעו עבור סאות'גייט לוותר על קירן טריפייר בעמדת המגן השמאלי הזרה לו, והצבת ג'ו גומז שם במקומו: "לוק שואו עדיין לא כשיר, ועל אף שגומז בלם בדרך כלל, הוא הוכיח העונה בליברפול שהוא יודע לתפקד מצוין בעמדת המגן השמאלי עם כמה הופעות נהדרות".

קול פאלמר נבחרת אנגליה
יקבל סוף סוף את ההזדמנות? פאלמר | אימג'בנק GettyImages

עוד נכתב כי "הניסוי להצבת טרנט אלכסנדר ארנולד כקשר נכשל", והאפשרויות הסבירות יותר הן קובי מאינו או אדם וורטון: "מאינו מביא שקט לקישור ויכול להופיע למשחקים גדולים. הוא כבר עשה זאת במדי מנצ'סטר יונייטד הרבה פעמים. וורטון עם מעט ניסיון, אבל לא סתם הרוויח את המקום בסגל".

בסופו של דבר, ואחת הסוגיות המרכזיות שעלו מאז התיקו עם דנמרק, היא הדקות שקול פאלמר, אחד מכוכבי העונה החולפת ברפמיירליג, לא קיבל: "קשה לראות איפה בדיוק הוא יוצב כשיש את ג'וד בלינגהאם ופיל פודן שלא מסתדרים בינתיים ביחד, וגם עם בוקאיו סאקה לא סביר לראות אותו משחק הרבה, אבל פאלמר הוא אס, יכול לשחק בכל עמדה מקדימה ויכול להביא איזון לחלק הקדמי של אנגליה. צריך לקחת אותו בחשבון לקראת המשחק הבא והמשך הטורניר כדי להשיג את השערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי