ביקורת קשה על שחקן ריאל מדריד: "גבר הרסני שהשתלט לבת הזוג שלו על החיים"

play
טינה קסטרו | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 19.9 11:44

אחרי שעזב את המשפיענית בזמן שהיא הייתה בהריון והחל לצאת עם האקסית של בן הזוג של האקסית המיתולוגית שלו, שחקן הבלאנקוס סופג אש חזקה בברזיל: "טינה עיוורת שלא רואה שהיא בזוגיות חולה"

(גודל טקסט)

כבר במאי סיפרנו לכם את אחד הסיפורים ההזויים ששמענו בכדורגל. אדר מיליטאו מריאל מדריד החל לצאת עם האקסית של בן הזוג של האקסית המיתולוגית שלו. כזכור, שחקן הבלאנקוס ניהל מערכת יחסים עם קרוליין לימה, המשפיענית הברזילאית המפורסמת. מיליטאו עזב אותה בזמן שהייתה בהריון עם בתם ססיליה וספג ביקורות קשות, אלא שהיא התגברה עליו והחלה לצאת עם כדורגלן אחר, ליאו פריירה מפלמנגו.

מיליטאו החל לצאת עם לא אחרת מזוגתו לשעבר של פריירה ואם שני ילדיו, טינה קסטרו. מאז, קיץ שלם חלף והטענות כלפי הכדורגלן הברזילאי ומערכת היחסים החדשה שלו עם "טאטא", קשות מנשוא. בברזיל בטוחים שהוא "גבר הרסני", שתוך זמן קצר מאד הצליח "להשתלט על החיים שלה" ושהיא "עיוורת שהיא לא רואה שהיא בזוגיות חולה".

טינה שיתפה תמונה משותפת אתמול מהברנבאו, אחרי הניצחון הגדול על אספניול וחטפה מבול של ביקורות צורמות. "מיליטאו חתיכת מניאק, הוא השתלט על החיים של טינה ולא נותן לאבא של הילדים לראות אותם", "התקדמה מפלמנגו לריאל מדריד, אבל היא עיוורת שלא רואה שהיא בזוגיות חולה".

וזו רק טעימה מאלפי המגיבים לפוסט האחרון שלהם. מיליטאו כנראה רצה להוכיח עד כמה רעשי הרקע לא מעניינים אותו כשכתב לזוגתו בתגובה: "מושלמת. את החיים שלי, תמיד תצעדי בדרך שלך".

עוד באותו נושא: אדר מיליטאו, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי